KimD schreef:Fijn dat het zo goed ging!![]()
Kim, wil je zakdoekjes? Voor jezelf te kunnen troosten?Erg hè, de kinderen langzaam 'los' laten.
![]()
Wij zijn vandaag weer begonnen aan de voorbereidingen voor oud op nieuw. Ieder jaar december tel ik letterlijk de dagen af tot de 31ste... Vreselijk vind ik het.
Haha ja doe maar een hele doos
Ik had t zelf bedacht dus vriendlief was al met stomheid geslagen. Maar ik had er gewoon buikpijn van
Maaaar frummeltje was gewoon gaan liggen en was kei braaf!
Wat moet je allemaal aan voorbereidingen doen?
Ja het is zeker de bedoeling dat we dat uitbreiden arabella. Maar sowieso zitten ze niet langer dan een uur of 2 alleen want dan gaan ze naar de oppas
Vind het nog steeds niet leuk om Dexter alleen te laten en nu all over met de opvang.
Dingetjes mee nemen die extra lekker zijn!
Arya had gister aan het eind van de les ook echt haar ‘emmertje vol’ en ging toen ook alleen maar met d’r snufferd over de grond in het zand zoeken naar stukjes poep en worstjes die misschien gevallen waren en toen ging ze de hond naast ons uitdagen om te spelen en uit blaffen (en dan is ze 'al' 5 maanden). Ze was gewoon echt klaar ermee, maar ze had ook al 55min bijna volledige focus gehad op het trainen dus ik heb dan wel begrip voor haar gedrag, ook al is het niet gewenst dat ze blaft. Ik neem dan ook weer even wat meer afstand van de anderen en probeer toch de focus erbij te krijgen met wat lekkers, maar uiteindelijk zijn het nog zulke jonkies en kunnen ze alsnog soms even overprikkeld raken. Maar gaat vast goed komen woensdag! Wat kiwi zegt, misschien een Nog lekkerdere beloning meenemen.