Ik heb nog fenbendrops staan dus dan gaan we dat maar doen, Pff echt vreselijk om je zoveel zorgen te moeten maken
Eoweyn, heb je nog goede ideeen om de medicatie te geven als het wikkelen in een handdoek niet lukt? Pepper veranderd altijd in een pitbull en die handdoek werkt dus niet meer ..
Kleine beestjes grote zorgen... Wat ik met Nala deed was de medicatie op een stukje brood spuiten en dat hard laten worden. Daarna wat appelstroop erop en ze vrat het zo op. Wellicht het proberen waard?
Dus echt smorgens op een stuk brood en dan hard laten worden? Hmm gaan we dat eens proberen!
Ja arme Pepper, m'n lieve kleine meisje! Hopelijk heeft ze nog een paar levens over!
sabine1979
Geplaatst: 04-05-18 21:37
Knabbel en babbel krijgen een nieuwe ren Kunstgras is eruit, gedeelte zand er al uit. Komen stenen onder, dan zand en weer steen voor het hok. De rest krijgt als bovenlaag grasmatten.
Binnenkort kijken voor volierepanelen rondom.
Es_ther
Geplaatst: 04-05-18 23:40
Ik duim mee Tarzan!
Oeh, klinkt goed een nieuwe ren. Ben benieuwd hoe hij wordt straks!
Even snel een vraagje. Ik ben heel het weekend niet thuis en dus komt een vriendin weer voor de konijnen zorgen. Ik zie net dat het vandaag en morgen 24° en 27° wordt. De Ice Pod ligt gewoon in de berging (bij de rest van de spullen). Zou ik vragen of ze hem in haar diepvries wilt steken en morgen wilt neerleggen? Of is kunnen ze er wel tegen? De Ice Pod heeft al meermaals in hun hok gelegen maar ik heb ze er wel nog nooit op zien liggen..
Oh ik ben zo blij, ik heb Belle gister voor het eerst weer brokjes zien eten. En ze wordt nog meer haar vrolijke zelf.
Ik lag gisteren heerlijk op het terras boekje te lezen. Voel je af en toe zo'n harige neus tegen je been of arm. Zeg baasje, je moet je wel af en toe omdraaien hoor. Gezellig, mijn terras bewoners.
Dankjewel allemaal, ik hoop het ook! M'n kleine lieve vechter Als je haar ziet denk je echt niet dat er iets is, kleine grapjas maar ik zie het helaas wel aan haar lijfje
Jeetje, heerlijk als ze lekker nieuwsgierig bij je komen ik kan ook altijd genieten van hun aanwezigheid!