Wat een knap poppetje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Amable schreef:De rest doet het gewoon goed, toevallig vandaag ook nog een update van haar broertje gehad, die woont bij mijn dierenarts samen met Poef, gaat super en ze zijn ontzettend blij met de mannen. Dat is super leuk om te horen. Maar hoe Djawa zo ziek komt is dus echt gissen, zo raar en vooral zo vreselijk sneu :'(

wel een foto plaatsen natuurlijk 
Hoop dat ze er door komt!
Nog steeds heel blij met die van mij
Catootje, voorheen Rina, blijft bij ons wonen. Zij is nog zo schichtig dat wij haar een verhuizing naar misschien wel eerst het asiel en dan nog een nieuwe baas niet aan wilden doen.
En de volwassen poezels vinden het ook prima, ze is heel sociaal met andere katten. Aan de rest wordt gewerkt

_AB_ schreef:Wat een lief dapper meisje! Hoe lang hebben jullie in de auto moeten zitten?
Door al deze lieve fotos en verhalen heb ik besloten dat als vriendje en ik eenmaal gesetteld zin in Groningen, we gelijk maar op kittenjacht gaan! Kan niet langer wachten, hihi!
Hebben jullie naast katten ook nog andere huisdieren? En hoe gaat dat samen? Heb hier namelijk ook nog 2 bejaarde cavia meisjes rondscharrelen

Is er plek voor een nieuw illegaaltje?
Nog wel jong, maar geen kitten meer
arme Tonic...
kittens geven er weinig om zo te zien!
vanaf ochtend al piepen en janken. Op bed lief maar ook stout (bijten en bespringen)

ik zei dat indd want hier wordt meer gebabbeld.

Pluis;

Schat van een beestje, echter moest ze nog wel begeleiding krijgen om goed op haar plek te komen. Dat is inmiddels gelukt, en nu is dit 3,5 jaar jonge katje haar speelse zelf aan het worden