Little_Gift schreef:KimD schreef:
Dat is niet iets om op internet te bespreken, dat vind ik niet eerlijk. Maar zeker niet iedereen deelt die mening. Het was wel sportief van hem om op het WK te verschijnen en oprecht blij te zijn voor 'zijn' team, maar dat vond ik van Susan ook.
Dan moet je er ook helemaal niet over beginnen toch?![]()
Ik zie niet in waarom niet. Het is een mening die gedeeld wordt, zou jij alles van moeten weten eigenlijk aangezien jij altijd overal alles een duiveltje uit een doosje verschijnt als er iets te halen valt.
Zo zijn er ook veel mensen die absoluut niet bij de Duitsers willen trainen, ik vind juist dat zij heel fijn aanleren en goed met de honden omgaan. Ik ben het niet eens met álle trainingstechnieken van ze, maar niet alle Duitsers gebruiken diezelfde technieken, ik pas ze gewoonweg niet toe bij mijn honden. En zo zijn er ook mensen lyrisch enthousiast over Iwona Golab, terwijl daar de meningen ook heel sterk over verdeeld zijn. Ik bedoel, minstens de helft van Sentower had gehoopt dat ze zondag een fout had gemaakt of gestruikeld was voor haar re-run, de andere helft hoopte dat ze sneller zou zijn dan Dalton op dat belachelijk parcours. En zo kan iedere trainer of handler de revue passeren.

Shaya_ schreef:Nou net een plekje gekregen voor vast binnen in de hal dus we kunnen de trainingen voortzetten!
Jeej!
Dat is heel fijn! Zeker meteen een vast plekje is fijn! Ik hoop dat het je gaat bevallen bij hem, op het niveau waar jullie nu zijn, is er bij hem in ieder geval nog veel te halen qua skills.