Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ja de doos is ook heel leuk, die werd na het eten en speelgoed onveilig gemaakt.
Snap ik! sphynxen zijn wel een vak apart inderdaad. Ik heb een tijdje op een Cornish rex gepast en die vond ik qua karakter heel erg overeenkomen met de sphynx! Ik was echt gek op dat dier (En als er ooit nog een kat komt, wil ik héél graag nog een cornish rex
. Maar goed dan praten we over jaren en als de situatie het toe laat. Ik ben nu meer dan gelukkig met deze 2 donders
)
Hihi. Maar voor nu heb ik nog wel genoeg aan deze 2
Wat een clowns soms... En ze moeten eerst maar kalmer worden voordat ik er een ander ras bij zet... 
Rexen zijn zooo zacht!
Zertab schreef:Sorry dat ik even snel tussendoor kom vallen... maar iemand ervaring met de pipetjes van de dierenarts waar alles in zit? Dus ontvlooien, tegen teken en ontworming? Ik ben ze aan het overwegen. Zijn wel echt prijzig, maar werken drie maanden. En Muis mag na deze week naar buiten, dus wil wel dat ze goed beschermt is tegen alles.
Zertab schreef:Sorry dat ik even snel tussendoor kom vallen... maar iemand ervaring met de pipetjes van de dierenarts waar alles in zit? Dus ontvlooien, tegen teken en ontworming? Ik ben ze aan het overwegen. Zijn wel echt prijzig, maar werken drie maanden. En Muis mag na deze week naar buiten, dus wil wel dat ze goed beschermt is tegen alles.
maar als de DA het doet is er niks aan de hand.

dan is je kat zeker 4 weken beschermd tegen vlooien.
? Dat is even schrikken.