Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxDiandraxX schreef:Momenteel zou ik zeker voor de raad gaan. Fhn is volgend jaar vooral bij verena en 1 wedstrijd ergens anders. Ben bang dat het daar steeds verder uit een gaat vallen.
Oeps Kim, dan heb je inderdaad al het een en ander gemist aan inschrijvingen.
XxDiandraxX schreef:Momenteel zou ik zeker voor de raad gaan. Fhn is volgend jaar vooral bij verena en 1 wedstrijd ergens anders. Ben bang dat het daar steeds verder uit een gaat vallen.
Oeps Kim, dan heb je inderdaad al het een en ander gemist aan inschrijvingen.
beauty1love schreef:Hier voor Lux ook haar licentie aangevraagd. Ze mag vanaf 28 februari mee doen, dan is ze 18 maanden. Ze wordt ook gelijk die dag gerontgend voor HD en ED en dan verwijderen ze ook direct haar wolfsklauwtjes. Zodra ze daarvan hersteld is gaan we van start met wedstrijden. Licentie maar gelijk aangevraagd voor eerste graad en we zien wel hoe het gaat![]()
Wij hebben gelukkig nog 1 keer per week overdag kunnen trainen. Hopelijk kunnen we in Didam ook weer snel beginnen @EmptyWords![]()
EmptyWords schreef:beauty1love schreef:Hier voor Lux ook haar licentie aangevraagd. Ze mag vanaf 28 februari mee doen, dan is ze 18 maanden. Ze wordt ook gelijk die dag gerontgend voor HD en ED en dan verwijderen ze ook direct haar wolfsklauwtjes. Zodra ze daarvan hersteld is gaan we van start met wedstrijden. Licentie maar gelijk aangevraagd voor eerste graad en we zien wel hoe het gaat![]()
Wij hebben gelukkig nog 1 keer per week overdag kunnen trainen. Hopelijk kunnen we in Didam ook weer snel beginnen @EmptyWords![]()
Veld is te nat, komende 2 weken nog niet helaas. Kom er net vandaan
fannetje schreef:EmptyWords schreef:
Veld is te nat, komende 2 weken nog niet helaas. Kom er net vandaan
Bonna schreef:Wij beginnen ook weer eindelijk.
Donderdag Hoopers met pip en zaterdag behendigheid met Rea. Met de pup gaan we aan balans en coördinatie. Whippetpups zijn altijd wel een beetje Bambi, maar Nuska is echt nog wel een beetje Bambi on ice :p
Voor de mensen die in Didam zitten: wordt daar ook iets van pre-agility gegeven? En vanaf hoe oud mogen ze daar met behendigheid starten(in de groepsles?) Of andere plekken in de regio Arnhem? Ik loop nu bij KC Arnhem en dat is met Rea recreatief best leuk, maar ik ben met Nuska op zoek naar een andere vereniging. In ieder geval voor de aanleerfase.
XxDiandraxX schreef:Had er al wat over opgevangen, maar aangezien er nu ook wat over op facebook staat, wat vinden jullie van de eventuele nieuwe fci intermediate klasse agility 43-48cm?