Het was heel heftig.
Voor wie het gemist heeft even een korte samenvatting:
Mijn hond is bevallen van slechts 1 pup.. Mama had genoeg melk dus ik dacht iemand te helpen door haar als pleegmoeder aan te bieden. Zo nam een fokker met 7 ridgeback pups contact met mij op ivm overleden moederhond.
Mijn teefje heeft fantastisch werk geleverd en heeft de pups opgenomen alsof het haar eigen baby's waren. 2,5 week lang heb ik met veel liefde en toewijding voor ze gezorgd.
Opeens ontstond er een conflict over de kosten (waar ik tot dus ver voor had opgedraaid)..
Dit conflict liep dusdanig uit de hand dat ze mij samen met een andere vrouw in mijn eigen huis hebben aangevallen/mishandeld en de pups hebben mee genomen. De kleintjes waren net aan 4 weken oud..
Mijn moederhond en overgebleven pup zijn er echt even ziek van geweest. Mijn teef kreeg last van stuwing (te veel melkproductie) Daardoor raakte mijn eigen pupje aan de kots en schijterij..
Inmiddels is de rust weer terug gekeerd en maken mama en pup het gelukkig heel goed.
Ik heb aangifte gedaan bij de politie van mishandeling, diefstal en vernieling in mijn woning.
fannetje schreef:Aartje, zag ik jou voorbijkomen op FB in de titergroep?
Dat kan kloppen. Ik ga mijn honden incl. pupje Quita laten titteren 5 februari. Ze is dan 6 weken en 2 dagen.