AnnetteFlame schreef:[ [url=m/WTJrRA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu we het toch over namencombi's hebben meld ik me ook maar.
Jessie (links, 2 en een half) en James (rechts, 2 jaar en 3 maanden). Team Rocket![]()
April vorig jaar uit het asiel en voor mij aan elkaar gekoppeld en het was liefde op het eerste gezicht met elkaar.
Dat is wel heel mooi, AnnetteFlame. Hebben ze ze in het asiel voor je gekoppeld?
Hier is het inmiddels dan een soort gedoogbeleid. Af en toe wordt er een beetje gebokst, maar niks loopt uit de hand. Maar vrienden zijn t echt niet.
Mijn vorige kat keek vermaakt toe hoe de muizen rond liepen. Hij vond het een soort tv kijken, denk ik. Niet iets om voor in actie te komen in ieder geval
. Dat is natuurlijk heel stout en de buren waren niet blij. Aangezien hij verder toch moeite had met het nieuwe buitenleven (ik woonde eerst op een flat) en constant het hele huis onder piste om zijn territorium te markeren, is hij verhuisd naar mijn zwager. Daar kreeg hij een mooi leven als binnenkat. De pistijd was voorbij. Na 10 jaar moest hij weer naar ons terug, omdat mijn zwager ziek werd. Hij hield nog steeds niet van andere huisdieren, dus bleef hij op de bovenverdieping wonen en sliep bij mijn dochter in bed. Vandaar uit bekeek hij de muizenplaag....
, een staartzwiep en evt een brommetje en als dat genegeerd wordt dan is 1 tik voldoende om de overtreder weer in het gareel te krijgen.