Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Komen jullie weleens bij een vogelarts die je pellets voor schrijft om te voeren?
Steevast iedere vogelarts begint erover. Zelfs bij mijn edelpapegaai waar pellets eigenlijk niet zo goed voor zijn.
En mijn valkparkieten smijten ze gewoon één voor één door het gaas. Die hebben zo'n spuughekel aan hapklare brokken
JustMe8484 schreef:Goedenmiddag,
Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag.
Ik ga binnenkort de verzorging van de kinderboerderij op mijn werk op me nemen. Daar zijn op dit moment 2 volières. In de ene zitten een aantal zebra vinken en valkparkieten. In de andere zitten valk parkieten en grasparkieten. Omdat ik twee volières met vogels eigenlijk niet geschikt vind voor de doelgroep op mijn werk wil ik in één van beide volières iets anders verzinnen. Echter zit ik dan met de vogels. Omdat vogels niet mijn sterkste kant zijn hier mijn vraag even stellen: kunnen de vogels qua soorten ook bij elkaar gezet worden?
Ik kan later nog terug komen op formaat van de volières en hoeveelheid dieren. Maar het gaat mij in eerste instantie om de soorten. Als dat al niet kan moet ik sowieso wat anders gaan verzinnen..
Lukasje schreef:Meliaforever schreef:Ik zou grasparkieten niet bij andere vogels zetten. (Hooguit met valkparkieten dan)
Zo cute die foto's Lukasje!
Dankje!
Maar nee, geen grasparkieten bij valkjes. Die laatste gaan het onderspit moeten delven!
Lukasje schreef:Sorry Meliaforever, ik had de oorspronkelijke vraag niet gelezen, kon je reactie niet kaderen maar inmiddels wel: de grasparkieten zitten reeds bij de valkparkieten ..
henst schreef:Ja als ze nu kleintjes hadden wat zou je er mee doen? Houden of verkopen? Et deze mooie dagen staan jullie vogels ook buiten? Deze van mij wel ze staan onder de luivel
[ [url=m/BerqvX.jpg]Afbeelding[/url] ]
henst schreef:Ja als ze nu kleintjes hadden wat zou je er mee doen? Houden of verkopen? Et deze mooie dagen staan jullie vogels ook buiten? Deze van mij wel ze staan onder de luivel
[ [url=m/BerqvX.jpg]Afbeelding[/url] ]