Ik kan niet echt inpakken want Ginger ligt nu met zogende kittens op mijn schone kleren in de wasmand
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en een flinke ook. Heb de kraag maar weer omgedaan. Pfff had hoop. Heeft geen wonden overigens meer. Het is nu dus puur zichzelf kaal likken
wil het een week met de kraag aankijken en anders zie ik enkel die cortosteroide als oplossing... het zal waarschijnlijk toch stress zijn van alle kittens. Weinig eigen ruimte om terug te trekken.
. Balen van de kale plek(ken)......
dan zijn we verder van huis. hij heeft weer zijn kraag om, ik hoop dat het hem toch helpt. Feliway is onderweg, komt morgen als het goed is
ik vind het persoonlijk wel heel belangrijk dat een kitten op z'n minst kennis moet hebben gemaakt met een wasbeurt (in dit geval samen eventjes onder de douche enkel water en niet kopje nat) mocht het ooit nodig zijn dat ze er zo min mogelijk stres bij hebben. Tonic heeft niet zoveel moeite met wassen en is helemaal verzot op kammen. Ginger vind het wassen niet fantastisch maar dat is omdat ze door de giardia vaak gewassen moest worden (kontje) wat ze niet altijd even leuk vond elke keer nadat ze gepoept had. Vandaar dat ik het nu ook bij Thor heb gedaan, was hooguit 1 minuut en hij leek het niet eens erg te vinden
hij vind de douche wel leuk.