Heb net een nieuwe bewindvoerder , wil eigenlijk eens wat lospeuteren zodat ik de aqua's weer verder aanpakken kan . Zie zo veel leuke dingen , met mos en een houten rad . Maarja vind maar eens een goede dierenwinkel
Al droom ik ervan een winkeltje te beginnen in hamster aquariums , met stellingen vol houten radjes en silent spinners en alleen de 2 grootste maten . Met stellingen vol mos en takjes , met allemaal huisjes van hout en minimaal 1 meter aquariums en dan een hamstereiland waar maar 1 dier zit , in een mega bak met een dikke laag bodem . En dan nog een stelling met doe het zelf , zou ik zo tof vinden maar is vast geen markt voor
Had ik wel gedacht , zou zo vet zijn . Mag jij de stylist zijn , kant en klare aquariums verkopen en plaatsen bij de mensen thuis zoals het voorbeeld plaatje
Ah dat is dus een 80x35 bak! In principe kunnen ze inderdaad niet via het glas over het randje, dat kan alleen als er echt iets tegenaan staat waardoor ze tot de rand kunnen komen.
Komen leuke dingen voorbij op de fb groep. Zo nu nachtdienst en heb heel topic alle 50blz even doorgelezen. Hoop informatie opgedaan. En leuke ideeën tegengekomen. Van de week even naar tuincentrum voor mos, en binnenkort nog maar keer bestelling bij zooplus plaatsen.
Ik heb op mijn werk mos besteld. Voordeliger en meer dan bij DRD.. even kijken wat de kwaliteit is en dan komt dat ook online te staan Ook in balen van 2.5l! Haha
Ik heb 1 groot graafgedeelte van 50x40 met 26 cm bodembedekking, hennepvezel met hooi en ik heb er ook wat Plospan zaagsel doorheen gemengd omdat ze daar vroeger wel altijd in groef. Daarnaast is dan een heel laag deel met haar loopwiel etc.
Ik denk erover om dat weer vlak te maken, zo'n 20 cm door de hele bak heen met haar loopwiel en water op een plateau..
Ik kan niet meer editten, maar het is al niet meer nodig. Het enige dat ze nog nodig bleek te hebben was wat geduld en nu is ze vrolijk aan het graven!
Ik heb een volgtopic, maar geen huidige foto's van de verblijven. De verblijven zijn uiteraard in dit thema!
Nimfee
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 14:19
Tortilla schreef:
Ik kan niet meer editten, maar het is al niet meer nodig. Het enige dat ze nog nodig bleek te hebben was wat geduld en nu is ze vrolijk aan het graven!