Ik wilde deze eigenlijk niet plaatsen, maar hij is te leuk om voor mijzelf te houden

Slechte kwaliteit door het inzoomen, maar het gaat om het idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donna89 schreef:Hmm ga jullie toch weer even als klankbord gebruiken
Ik weet dat buffel nu in de leeftijd zit dat zijn gedrag begint te vormen
Ik vertelde laatst al dat hij zo gromde naar een hondje wanneer dat hondje bij mijn zoontje in de buurt kwam.
Na overleg met de cursus leider hebben we besloten dat hij mij mag waarschuwen maar meer niet. Tis natuurlijk gedrag maar mag uiteraard niet uit de hand lopen.
Vandaag is mijn zoontje een paar uur bij mijn moeder geweest en omdat ze bij onze buren met de voorgevel bezig gingen mocht buffel ook mee.
Mijn moeder heeft een berner senner teefje die 1 week ouder is dan buffel.
Mijn moeder gaf aan dat het de hele ochtend goed is gegaan. echter toen ik er ook bij was gromde hij 1 x naar het teefje toen jayce tussen hen in zat. (terwijl eerder die ochtend zonder mij er bij mijn zoontje gewoon het teefje kon aaien terwijl buffel er bij lag)
Tevens ging mijn moeder een stukje lopen met mijn zoontje (aan de hand want kan hij nog niet zelf) en Buffel bleef dat in de gaten houden, bleef in de buurt.
Nog steeds geen hele spannende dingen zoals ik hier allemaal lees natuurlijk..
Maar vind het zo raar dat hij dit blijkbaar alleen doet wanneer ik er bij ben...?
Of is dat normaal?
loez schreef:Kan zeker met jou te maken hebbenik merk zulke dingen met zenna ook. Maar ik zou het niet zomaar accepteren. Zeker niet icm je zoontje.
Zeker een stuk bescherming van hem uit. Prima natuurlijk, maar wel tot op een bepaalde hoogte!
Lastig is het wel! Hoe doet hij het thuis verder in zijn eigen omgeving?
[ [url=m/nMu0m9.jpg]Afbeelding[/url] ]