Helaas geen guppen meer hier. Wel heel lang heel veel gehad. Hij staat nu een week, in de 2 week van de kerstvakantie gooi in Jans erin, die heeft tot nu toe eigenlijk altijd in een opstartende bak gezeten. Daarna begin ik met eat garnalen voor de dode planten resten op te eten en eind januari ga ik mijn kwikwis halen en de rest van de visjes!
Grr.. maandag is er een installateur voor de cv geweest ivm een lekkage en een onderhoudsbeurt.. En nu lekt de ketel weer op een andere plek..
Nu even wachten wat de aannemer doet.. of hij zelf komt, óf dat de installateur moet komen, óf de onderhoudsmonteur. Zelf net een fiets onder handen genomen voor onderhoud en wil onderhand gaan beginnen aan de kadootjes inpakken, maar dat schiet weer niet op zo.
Maar.. mijn bak gaat nog steeds de goeie kant op..
Heb hem een whatsapp gedaan en een foto gestuurd.. ga het wel horen van hem..
DiscoDipp
Geplaatst: 10-12-15 13:44
Ook al problemen met de cv? Bij ons slaat ie iedere keer uit.. Lekker met koud water douche. Sinds we de vloerverwarming hebben doet ie dat.
Ik kreeg gister trouwens bijna een hartaanval!
Ik was de paarden binnen aan het halen, en ik kon spotje echt nergens zien.. was wel donker dus ik dacht die komt wel. Zaklamp gehaald en geen pony te bekennen.. Spoorloos.
Helemaal in paniek naar mam gerend, samen het pad afgelopen en we konden hem niet vinden, ineens hoorde ik zijn hinnikje, komt ie met volle vaart t pad af gerend helemaal hijgend! Stond ie bij de buurman in de wei
Er zit wel echt een hele gave bak tussen trouwens..! Denk alleen niet dat mn ouders blij van me worden
Vanaf wanneer doen jullie trouwens je jongen terug in de bak? Ik heb nu die 7 molly's nog in mn kweekbakje zitten.. Ze zijn nu +- een cm groot maar durf het nog niet aan ze terug te stoppen.. Vanaf wanneer zijn het geen hapjes meer voor mn andere vissen?
Ik heb trouwens gezinsuitbreiding besteld! 25 garnaaltjes en 4 panda cory's!
Casarell
Geplaatst: 10-12-15 15:04
Phoe.. dood eng als je beest kwijt is..!
De aannemer stuurde me door naar de onderhoudsmonteur.. nu even afwachten op zijn bericht.. Wat een gedoe altijd..
Wat heb je nog meer aan vissenbestand LoveUggs..? Ik heb mijn jonge zwaarddragers met 1,5 maand naar de grote bak verhuisd..
Verwacht hier trouwens binnenkort ook gezinsuitbreiding..
Nou mensen het is bevestigd Ik gooi gewoon de fotos er allemaal in, jullie begrijpen het wel haha! Alleen het mos is trouwens vast gemaakt met draad de rest geklemd!