Oh jeetje, het komt nu wel héél dichtbij... VRIJDAG SIENNA OPHALEN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Celine_Famke schreef:Wat een héérlijke foto's komen er weer voorbij zeg! En agoss, dat lammetje! Zo schattig!
Oh jeetje, het komt nu wel héél dichtbij... VRIJDAG SIENNA OPHALEN![]()
Stuiter je al?
Froukje schreef:Dat zeg ik, gewoon huis tuin en keuken kat.![]()
Is er een reden voor om daar nestjes mee te fokken?
xFioon schreef:Ik vind niet dat er alleen nestjes van raskatten mogen zijn, snap best dat mensen eens één nestje willen hebben van hun htk kat, maar deze reden... Nee sorry hoor, dan heb j t niet helemaal begrepen. Er zitten al genoeg katten in asiels, genoeg risico's aan de zwangerschap en waarom dan bewust elke keer je kat door een random kat uit de buurt zwanger laten maken?
In het wild werd de helft gewoon opgegeten, ik denk niet dat je daarop zit te wachten? Of wil je dat ook, want ja, zo gaat het in het wild?
lifaya schreef:Ik heb voor Ginger een krabton gekocht. Was niet goedkoop en best een flinke en zware, maar deze zou boskatproof moeten zijn xD dus laten we hopen dat die wel even meegaat hihi.
[ [url=m/0udgQj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Betreft fokken met htk katten... Tjah je loopt enorm veel risico... Als je een poes krols naar buiten laat kan ze ziektes oplopen en dat is gewoon in mijn ogen niet verantwoordelijk. Dus of je nou de natuur z'n gang wil laten of niet, je brengt hiermee je eigen dier in risico en de kittens...
Ik zal terzijnertijd ook mijn poes laten dekken, maar zal dan wel de nodige testen ondergaan.... Ook de vader. Wil haar door een boskat of main coon laten dekken