Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 00:44

Iemand een kitten hebben? O:)
Abby bleek 1 van m'n hoortoestellen verstopt te hebben, heb zojuist uit wanhoop mijn bed van z'n plek getrokken (bed van 1,40 bij 2 in een kamer van 2,5 bij 3) en gelukkig lag hij dus onder m'n bed. *\%/*
Ik denk dat ik haar maar ga verhuren als ikverstopjespullenoponmogelijkeplekken-dienst. :+
En ik ga m'n hoortoestellen maar wat beter opbergen in het vervolg, zodat Abby gewoon kan blijven. <3

Splash_

Re: Sphynx liefhebbers, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 06:48

Morning ! :D :#

Haha Lor, boefje is het .......

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 07:02

Abby is ondeugend, en gaat dinsdag naar de dierenarts. Onze katjes jatten ook alles wat los en vast zit }> En ze slepen het het hele huis door. Soms vind ik dingen terug op plekken.... :o? Maar je hoortoestellen wil je niet kwijt zijn :(

Splash, alweer vroeg wakker :# Het is vandaag zover!!! *\%/* *\%/*
En een foto gezien van je tunnel. Knap gemaakt, mijn man en ik zijn niet zo creatief ;) , we waren ook echt wel verbaasd dat we de kattenren, voor een groot deel, zelf bedacht en gemaakt hebben :P

Tilmar, ik vind het ook altijd heerlijk om met de katjes te slapen :z Dan val ik op de bank in slaap en wordt met 3 katjes wakker, heerlijk!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 07:21

Vandaag de grote dag!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 07:35

Ieeeeeeeeee :+

Ik was al opgestaan, maar Texas kwam thuis en die wilde knuffelen. Gelukt om de scherpe puntjes van zijn nageltjes te knippen, hij vond het prima :+: nu liggen we even te knuffelen. Heb hem toegesproken dat ie lief moet zijn voor zijn nieuwe broertjes, daar ben ik nog het meest zenuwachtig voor!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 12:00

Ik denk dat Splash of nog onderweg is, of al gearriveerd. :D
Komt vast wel goed met Texas, laat ze het maar een beetje samen uitzoeken en grijp pas in als Texas de kleintjes echt in elkaar beukt oid, maar bescherm Texas ook een beetje tegen het kittengeweld door de kleintjes even bij hem weg te halen als ze te druk of opdringerig worden.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 12:31

ieeeeh, veel plezier vandaag splash!! :D

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:51

Ben benieuwd hoe het nu is Splash! Tussen texas en zijn nieuwe broertjes komt het vast goed. Met kittens is dat meestal niet zo'n probleem.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 16:54

Ze zijn er :+:

Texas was thuis toen we kwamen dus heb ze in de reisbench laten zitten. Eerst vond hij ze eng en daarna was hij kwaad. Hij gromt als ze een meter in de buurt van hem komen maar hij haalt nog niet uit. De kleintjes lopen weg van zijn gegrom en laten hem helemaal links liggen. Heb Texas 2 uur binnen gehouden en net toen hij redelijk relaxed was naar buiten gelaten. Ik neem aan dat hij wel weer terug komt. Maar hij is echt not amused...

Knox ging meteen op onderzoek, Wax duurde even maar die ging meteen plassen op de bak. Voor knox moest ik mengen met houtkorrels, hopelijk is het nu goed voor hem. Ze hebben druk gespeeld, ontdekt en lekker gegeten en nu zijn ze knock out. Knox naast me in de mand en onder een dekentje en Wax op me onder een dekentje <3

De spanning begint nu een beetje te zakken hihi :D

Edit;
Inmiddels liggen ze allebei bij me
http://i23.photobucket.com/albums/b395/ ... vas4p0.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:30

Ahh ze zijn ook zo leuk he :D
Hopen dat Texas wel bij trekt. Als ik advies mag geven, geef Texas en de kittens allebei hun eigen ruimte als dat kan, dan hebben ze beide een veilige plek.
Wat ga je doen als het echt niet gaat lukken? Ik heb er helaas ervaring mee, we wilde graag een maatje voor Klaaz, toen kwam Mooz en dat trok Klaaz niet. Die kwijnde helemaal weg. Hadden we eigenlijk nooit rekening mee gehouden...
Ik wil je niet bang maken, ik ben gewoon nieuwsgierig :)

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:32

Ahhhh, geweldig Splash!
Texas draait vast nog bij. Straks vindt hij ze toch grappig.
Ze gaan snel op onderzoek uit he? Leuk is dat.

Tijger z'n pootje is echt helemaal over, raar he? Bijna van de ene op de andere dag. Gelukkig maar!

Gwynn doet het weer, alleen vindt ze nog steeds dat ze niet kan lopen met pakje aan. Gelukkig waggelt ze wel naar de kattenbak.. We hebben de wond even bekeken, dat ziet er super uit. Is maar 5 cm denk ik.

Gisteren nog een poging gedaan om de zwarte vlek uit mijn parket te schuren. Die was er ingekomen omdat ze dachten dat de zitzak ook kattenbak was.. Maar dat viel erg tegen! Als je er bovenop zit lijkt het aardig maar van een afstandje.. Zwarte vlek..

Morgen komen mijn ouders! Mijn vader is erg ziek geweest en die heeft Tijger en Gwynn gezien toen ze net hier waren, hij is zo benieuwd hoe ze nu zijn !!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 17:37

Joolien, nee dat kan helaas niet in mijn huis, enige afgesloten ruimte is mijn kleine koude hal en het toilet. En mocht het echt niet gaan dan gaan de kleintjes weg, Texas is mijn alles en zo simpel is het dan. Maar het scheelt dat Texas ook graag z'n ding buiten doet en sociaal is en altijd samen is geweest. Heb er wel een oke gevoel over, zo'n slechte introductie was dit niet...... Ik verwacht ook zeker niet dat het binnen een week koek en ei is tussen hun ;)

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 17:53

Splash, eindelijk zijn ze er! Wat een heerlijke foto! Het komt vast goed. Wij hebben inmiddels al heel wat katten gehad, en de introductie is eigenlijk 1x niet gelukt. Dat was tussen 2 volwassen katten. De rest is altijd met kittens geweest, is altijd goed gekomen. In het begin zijn ze altijd not amused, dat trekt wel bij als ze erachter komen dat ze blijven :+ Met de introductie tussen onze knullen en Sjors heb ik heel veel met ze gespeeld. Dat vonden ze alledrie erg leuk en ze vergaten dat die ene nieuwe ook meedeed, en speelde ze eigenlijk gewoon met z'n drieën :+

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 19:32

Gaia, goed om te horen :) Texas is inmiddels weer thuis, hij dácht dat kleintjes er niet meer waren maar ze lagen in de schildpad :+ Nu is hij boven en ik ga even met hem knuffelen, de kleintjes slapen. Komt wel goed. Ga daarna proberen te douchen, nou... dat wordt vast wat met die apen :D

Ze zijn zo lief, ze lopen hier echt alsof ze er al jaren zijn. Knox gebruikt de kattenbak nu goed, Wax is nog niet zelf gegaan maar wel 2x erop gezet en plas gedaan dus dat zal hij nu wel weten. Lieve mannetjes <3

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 20:20

Jaaaa zag ze op fb voorbij komen :) <3

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 04:08

Iemand wakker? :')

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 07:39

Ahh, zijn ze aan het spoken geweest?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 08:17

Nee de kleintjes niet, Texas wel. Bleek dat zijn luik niet dicht was dus die is denk ik 100x in en uit geweest. Dus ging om 4u maar eens kijken hoe of wat. Daarna heb ik amper meer geslapen haha.

Kleintjes hebben beneden geslapen, wax is nog steeds niet boven geweest en wil geen ongelukken. Ze zijn echt gek op dat schildpad hol dus daar hebben ze in liggen slapen met z'n tweeën.

Texas is echt veel buiten, net wel even binnen geroepen om te eten. Dat hebben ze zowaar met z'n 3en naast elkaar gedaan. Pas toen Knox zijn hoofd in de bak van Texas deed begon ie te brommen. Eigenlijk doet hij het super netjes met die kleintjes! Nu hopen dat ie minder vaak naar buiten vlucht maar dat heeft tijd nodig.

Ben blij met mijn Beebies <3 ze zijn zo leuk en lief. En allebei heel anders van karakter! Knox stoer en ondernemd, Wax veel rustiger en afwachtender :D

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 08:26

Hihi, Texas heeft je aardig wakker gehouden vannacht :) Klinkt al goed dat ze naast elkaar gegeten hebben!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 08:31

O, dat klinkt best goed! Texas moet het even een plekje geven natuurlijk.

Klinkt geweldig de beebies! Leuk dat ze zo verschillend zijn. Bij mij vinden ze de schildpad ook nog steeds erg leuk. Alleen wil Gwynn op de schildpad en Tijger er in.. Dus het is soms een beetje een woeste toestand die eindigt als de schildpad plat is.. Dan kunnen ze er alleen nog op.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 08:58

Komt vanzelf met Texas!

Hihi een platte schildpad

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 09:45

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 09:46

Op de schildpad hebben ze hier nog niet ontdekt :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 10:11

Ahw, jij mag je gelukkig prijzen met die kleine donders <3 een hart van goud, nu al! :D

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 16:37

Ja Tigress, het zijn heerlijke mannetjes. En ze doen het zo onwijs goed, zo lief, zo leuk. Vandaag de hele dag visite gehad van 08.00 tot 15.30, de een kwam en de ander ging. Nu even lekker alleen, ze slapen nu ook. Bij elke visite even langs, knuffel halen of spelen, of op schoot en vervolgens lekker slapen in de schildpad.

Heb nog amper een foto gemaakt, zal straks eens proberen.

Tilmar, hoe was het met je vader en wat vond hij van ze? Apart he van Tijger, zo van de een op de andere dag. Waarschijnlijk was het al wat langer pijnloos, maar zat het nog in zijn koppie ;) Hoe gaat het met Gwynn?