En ja, dat zeiden mensen idd

Wat een mega compliment over Gizmo trouwens! Echt heel gaaf, ben benieuwd hoe ie uitgroeit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenja schreef:Wij gaan helaas niet naar de winner. Waarschijnlijk volgend jaar pad weer een show. Had wel graag op de winner willen kijken maar is een beetje te prijzig om heen te gaan met openbaar vervoer en dan nog de entree prijs. Voor ons nu dus even rustig aan.
Evelien__ schreef:Bij ons is er alleen het probleem dat, als die ene teef meedoet, en die haar naam zien de keurmeesters in de cataloog, of de keurmeester ziet haar eigenaar, iedereen weet wie wint... dusja... beetje banketstaaf soms wel
Thesserd schreef:Kreeg net ook al PBtje van LhinnOlijf over de dames van Oosten. Die had ik ook al in mijn achterhoofdDe oudste dan, maar Zojja kan soms sterk of vervelend zijn bij onbekenden en is erg lastig met het goed zetten van de voetjes. Daarom zat ik zelf eerder aan een volwassene te denken. Patrick (of Wendy) dacht ik zelf
Maar die is denk ik al druk genoeg met zijn eigen honden e.d.
Ik kan altijd de oudste van de 2 dames even vragen een keer met Zojja te trainen natuurlijk, eens kijken hoe dat gaat.
Tsaartje wat een poepje zeg