Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Awww wat een heerlijke foto's. Toch de teckel los?![]()
Ik heb wat behoorlijk deprimerende patiënten gehad vandaag dus ik kan wel wat vrolijke foto's gebruiken. Als ik thuis kom even flink Popo knuffelen
Simoonzel schreef:Ik heb ook alweer wat in te halen zie ik![]()
@ Denise: Fijn dat Bodhi is aangekomen! En dat hij goed eet. Hopelijk blijft dat zo.
@ Diandra: Elin ziet er idd echt al volwassen uit! Ik weet nooit of Popo begint uit te zwaren, als hij breed lijkt is dat meestal omdat zijn haren langer worden.
Momenteel probeer ik hem vooral over de 23 kg heen te krijgen.
Wat doet ze goed haar best op de filmpjes, echt gaaf om te zien![]()
@ Yvetjes: Wat leuk dat papa ook op kraamvisite komt! Ergens lijkt me dat wel fijn, een wat oudere reu. Dan weet je dat ie al 9 jaar gezond is hahaha.
Ik was vrij in Popo's eerste week hier maar mijn vriend was doorlopend thuis (student met scriptieleven haha). Verder werk ik part time, vanaf dat Popo 10 weken was geloof ik ging hij de halve dagen mee naar mijn werk en toen hij oud genoeg was (ik denk een maand of 6) ging hij elke dag mee, ook de lange dagen.
Ik heb ook niets gekocht met Black Friday. Niet eens aan gedacht eigenlijk maar ik zal dan ook niets nodig hebben.
Gisterenochtend en vanmorgen ben ik weer met Popo naast de fiets gaan oefenen en dat gaat gestaag beter! Ik sleutel steeds nog een beetje aan alle afstellingen om te kijken wat het fijnst werkt. Ik heb er een wat langer lijntje aan gemaakt omdat hij anders nauwelijks speling heeft of er staat al druk op de lijn en dan krijg je natuurlijk het verhaal met verkeerde belasting. Nu met een wat langer lijntje is het makkelijker voor hem om rustig naast me te draven zonder dat er spanning op komt maar kan hij nog wat makkelijker kiezen waar hij zijn pootjes neerzet.![]()
Hij snapt nu al behoorlijk goed dat hij niet kan snuffelen en zo terwijl hij vast zit, het enige spannende vond ik nog andere honden omdat hij daar altijd gigantisch naartoe wil... Vanmorgen liep er aan de overkant van de straat een man met 2 honden die gigantisch begonnen uit te vallen zodra ze hem zagen. Popo keek wel maar draafde keurig met me mee, ik was zo trots! Dat komt wel goed dus denk ik. Binnenkort fietsen we een keertje naar het bos.
LienC schreef:Ah, bedankt voor de tips. Ik neem hem dan gewoon lekker mee naar het werk of plan die dag thuiswerk in. Gelukkig kan dat allemaal. Overigens is pup dan geen 8 weken meer