Jeanine, Yoshi groeit goed en heeft zich al mooi ontwikkeld!
kiwi, je kunt haar binnenkort gaan rollen

xLaraaj, die spreekt echt boekdelen die foto haha. Wat huisjes betreft. Je zou eens via deze site kunnen kijken:
https://www.micazu.nl
Daar hebben wij een huisje in Frankrijk mee geboekt voor volgend jaar - als dat gaat met Corona. Hier vind je echt veel mooie en hondvriendelijke huisjes waar je via de filters fijn kunt filteren op wat je zoekt. Ik heb in BE ook best wat huisjes voorbij zien komen die aan je eisen voldoen geloof ik. Ons huisje is van NL eigenaren dus het contact is dan ook makkelijk. Verder is het echt volledig ingericht op honden. Tuin is volledig omheind, ze hebben zelfs een XXL bench aanwezig, mand en voer/drink bakken alsook een honden zwembad enz.
En Kiiimm wat een prachtige foto's zijn het geworden! Het plezier straalt er vanaf. De fotograaf heeft echt mooie moment opnames weten te maken.
Punjab, leuk dat je weer terug bent met meekletsen! Ik miste je al

Van hieruit is het wat rustig geweest. Veel aan m'n hoofd gehad de laatste tijd ook met verhuis stress en een verhuizing die uiteindelijk niet door ging terwijl we al helemaal klaar ervoor waren. Arya was ook schijnzwanger dus de ellende met de hormonen leek ook maar niet op te houden de laatste maanden waardoor ze ook qua gedrag erg uitdagend was. Gelukkig is alles weer wat bijgetrokken nu. Volgende maand gaat ze gesteriliseerd worden dus dan zal ik hier wel om de nodige mentale steun komen vragen want ik ben een bezorgde hondenmama

Gister een veldweg wandeling gedaan waarbij we veel honden tegenkwamen, mensen met wandelstokken, mountainbikers, een paard en een paar rot blagen die vuurwerk aan't afsteken waren in 't veld. Dus veel indrukken. Vandaag ligt ze voor pampus.
Arya & Sansa say HI