Ml heeft vandaag gewandeld hier. Ik was met zl langs paardje en boodschapjes doen.
Ik gooi alles wat ik gooi 9 vd 10 keer een boom in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Echt? Brengt dat geluk?
Citaat:Het is niet met zekerheid vast te stellen hoe het konijnenpootje synoniem kwam te staan voor geluk. Sommige theorieën gaan terug tot voor 600 v.Chr. Konijnen stonden symbool voor vruchtbaarheid. Ze zouden veel baby's, grote oogsten en geluk brengen.
Een konijnenpootje wordt in het bijzonder vooral in Amerika beschouwd als een talisman. Het brengt geluk
yvetjes schreef:Hebben jullie nog gebruik gemaakt van de blackfriday?
Ik heb aardig lekker ingekocht, naampenningen 50% korting, maar ook bijv bij witjes (vetbed/kussenhoes/puppypads) waar geen korting was.
En ben nu aardig op weg voor de puppy uitzet.![]()
Vandaag ook een halsbandje gekocht.
Clickers staan nog op het lijstje en puppy kvv. Dat gaan we nog wel redden voor volgende week zaterdag. Dan ook lekker 3 weken vrij. Hebben jullie ook vrij gehad?
XxDiandraxX schreef:Leuk dat je papa ook kan zien, elin haar vader woont inmiddels in IJsland dus dat is een stuk lastiger..
Ze lijkt heel volwassen maar ze word in januari dan ook alweer twee.. gaat echt veel te snel!!
Zal eens proberen of ik een filmpje kan uploaden van vandaag.
Edit (ik hoop dat ze het doen):
[ Video ]
[ Video ]
[ Video ]
KimD schreef:Wij hadden in totaal 7,5 week vrij. Mijn kerel 3,5 & ik 4 weken. Wij hadden op dat moment wel twee pups tegelijk waardoor ik het belangrijk vond om zo lang mogelijk vrij te hebben. Bij onze andere pups hadden we minimaal 6 weken waarvan één overlappend.
yvetjes schreef:KimD schreef:Wij hadden in totaal 7,5 week vrij. Mijn kerel 3,5 & ik 4 weken. Wij hadden op dat moment wel twee pups tegelijk waardoor ik het belangrijk vond om zo lang mogelijk vrij te hebben. Bij onze andere pups hadden we minimaal 6 weken waarvan één overlappend.
Wow, dat is luxe zeg! Mijn man is de week van oud&nieuw ook nog vrij, dan daarna ga ik 3 dagen in de week van huis weg, is mijn man er 1 thuis en mn ouders de andere twee. Na een paar weken zal ik weer een extra half dagje weg zijn.
Dus nog wel vaak iemand thuis, maar bij Fien was ik bijna 9 mnd thuis. Dus ik vind dit ook wel spannend.
yvetjes schreef:Ik ben de eerste 3 weken vrij
Mijn man de vierde
Vanaf de 5e week is er een rooster. Dan is hij 2 dagen in de week tussen 8-10u alleen. Verder is er iemand. Ik 4 dagen van de week, mijn man 1, en mijn ouders de andere 2.