Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 17:06

Het Is wel heerlijk wandelweer vandaag!
Ml heeft vandaag gewandeld hier. Ik was met zl langs paardje en boodschapjes doen.

Ik gooi alles wat ik gooi 9 vd 10 keer een boom in :+

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 19:49

Haha vandaag Senna zijn vakantie pakket voor vakantie opgehaald. Ze was niet bij de doos weg te krijgen. Ze rook denk ik dat het voor haar was. :+

Kiwitje vond het cadeautje wel beetje zielig idee. Maar Senna vond het lekker. :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 20:28

Een zielig cadeautje? Nu maak je me nieuwsgierig Punjab. Iets met konijnenoren met vacht? :P

Bodhi zit sinds vorige week volledig op de WOW Volcano. Ondanks de intensievere week is hij toch aangekomen. Zijn ontlasting is ontzettend mooi (yes, ik ben een poepwatcher) en hij eet het graag! Mera is ondertussen al 13,5 kilo dus ook die groeit nog steeds gestaag. Het is zo'n heerlijk dametje, ben zo benieuwd naar de foto's. Kijk er naar uit om die lieve momenten met jullie te delen! <3

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 20:40

Onze Fitbark2 is binnen *\o/* Een verjaardagscadeautje voor mij en Dexter tegelijk :D

Fijn dat Bodhi is aangekomen Denies! Dexter is alleen nog maar afgevallen... Hoop met de Fitbark ook in te kunnen zien of hij nou echt zo druk is of dat we een bloedje gaan trekken.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-19 20:42

Haha fijn om te horen Punjab!

Geloof konijnenpootje met vacht O:)

Fijn dat bodhi t zo goed doet op de vulcano
Mera is lichter dan Djessey de laatste keer dat ik haar op de weegschaal had haha

Ben benieuwd naar de fitbark kaus!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 20:52

Ben benieuwd Kaus! Hoop dat er iets uit te halen is. Hier is het bloed al nagekeken dus dat kon het niet meer zijn. :) Ik was juist bang dat hij, door afgelopen week, weer wat was afgevallen maar in tegendeel zelfs. Gelukkig maar.
Ik ben ondertussen wel begonnen met CBD olie, maar uiteraard is daar nog niets van te merken. Ik probeer gewoon één flesje.

Haha, maar Djessey is ook een compact spierbundeltje :P Ik ben benieuwd hoe groot Mera eigenlijk wordt. Nu lijkt het een beetje een dwerg-collie :') Ze is in ieder geval groffer (lekker woord) gebouwd dan Lupa met d'r spillepootjes.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-19 21:06

Haha hoop wel dat ze een beetje leuk gaat uitzwaren

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:20

Oeps jullie gaan weer hard.

Elin begint nu mooi uit te zwaren:
Afbeelding

Verder vandaag super gave seminar behendigheid gehad, wat heeft ze het weer super goed gedaan en ze doet altijd zo haar best.. <3

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 21:28

Denise klopt witte konijnenpootje.
Fijn dat Bohdi aangekomen is.

Fijn dat Elin haar best heeft gedaan. Dan is het als baas zijnde ook heel leuk.

Kaus al een handig verjaardagcadeautje voor jezelf.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-19 21:57

Knappe elin!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:01

Hele toffe foto Diandra! Pracht hond :)

Haha een wit konijnenpootje. Dat bracht geluk toch? :P Vonden ze het lekker?
Ondertussen is Mera super schattig een stukje kluif naast me aan het verstoppen. Smelt <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-19 22:19

xDenies schreef:
Hele toffe foto Diandra! Pracht hond :)

Haha een wit konijnenpootje. Dat bracht geluk toch? :P Vonden ze het lekker?
Ondertussen is Mera super schattig een stukje kluif naast me aan het verstoppen. Smelt <3

Echt? Brengt dat geluk? :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:20

kiwiwitje schreef:
Echt? Brengt dat geluk? :')

Haha, ik heb teveel Flodder gekeken denk ik zo :P

Citaat:
Het is niet met zekerheid vast te stellen hoe het konijnenpootje synoniem kwam te staan voor geluk. Sommige theorieën gaan terug tot voor 600 v.Chr. Konijnen stonden symbool voor vruchtbaarheid. Ze zouden veel baby's, grote oogsten en geluk brengen.

Een konijnenpootje wordt in het bijzonder vooral in Amerika beschouwd als een talisman. Het brengt geluk

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:34

Even bijleespost!

*\o/* (nog) gefeliciteerd voor alle jarige puppen!

Suze: lastig wanneer een hond komt waar je eigen dieren niet blij van worden. Ik zou zelf proberen in te schikken voor die ene avond van het jaar (waar ook compassie/medeleven etc de boventoon voeren ). Fijn dat jullie er ook uit zijn. Ik heb een broer met een onopgevoed mormel, maar die is hier inmiddels vaker en daardoor heeft die al veel geleerd. Hopelijk komen jullie er samen uit en heb je toch een gezellige en stressvrije kerst. De kat 1 avondje boven, tja, heeft die een keer pech. De andere 364 heeft ie het hele huis tot zijn beschikking.

Ik ga zelf straks ook tegen die uitdaging aanlopen. Nu met 1 grote hond mee kunnen we best wel terecht bij vrienden, zeker wanneer we eerst lekker gewandeld hebben. Dan hebben we gewoon een vloerkleed mee. Maar twee van die 'kalven' is toch wat anders.

anna wat een goed idee een recall cursus. Dat is wel zo fijn voor je gevoel. Eng zat als ze zo de benen nemen.

Denies wat een genot dat die drie lekker samen spelen (of gezamenlijk een bal slopen). En jaloers op je kado. Lindt :9
Fijn dat Bohdi goed eet nu. En ook wat de olie doet. Ik heb ook olie besteld, maar dan om de pup wat comfort te geven de eerste dagen (en mijn teef ook). Nog nooit eerder gedaan, maar ik dacht baat het niet....
Ik ben ook erg benieuwd naar je shoot resultaat, de eerste was al zo gaaf!

Nynkster cool dat je investeert in de canicross. Wat heb je allemaal ingeslagen?

kimvicious wat fijn kat & hond zo lief <3

cursebreaker echt superfoto's van Arya! Ze is echt prachtig met een soort van zilver door haar zwart.

arabella succes met het examen (met het dekentje :') )

biggirl wat een helse wandeling! Teckels hebben die oren vask alleen voor de sier :+

kiwiwitje puppyspam mag vaker hoor. Heerlijk dat kleine grut. En wat een hilarisch verhaal om je vriend blauwe plekken te gooien (hij lachte vast minder hard)

kimD wat een coole strandfoto met die bal. idd niet te vaak doen (om hem heel te houden).

kaus ik ga Fitbark googlen :o

XxDiabdraxx wat is Elin al volwassen, en een lief lachje heeft ze. Wat is het heerlijk wanneer je hondje zo met je wil werken he?

Ik ga morgen weer naar Groningen de pup kijken. De vader is er ook. Die is overgekomen uit Noorwegen, zodat we allemaal een meet&greet met hem kunnen hebben. En zij kon dan natuurlijk zelf ook de nakomelingen van haar reu zien, net voor ze 'uitvliegen'. Vind het wel bijzonder dat een fokker zo trots is op haar reu dat ze helemaal naar NL komt met hem voor de pups en toekomstige pupeigenaren.
Misschien ook omdat dit zijn tweede nest is en hij al 9 is. Hoe dan ook, zin in! *\%/*

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-19 22:35

Das wel heel leuk yvetjes! Unieke kans om de reu te zien in dit geval!

Oeh dan ga ik iedereen maar konijnenpootjes doneren denies _O-
Vrees alleen dat ik er niet zoveel heb hahahaha

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:48

Nou kiwitje bedankt voor het geluk, hopelijk werkt het. De baby's en grote oogst hoeft nu dan weer niet. _O-

Leuk Yvetjes de hele familie van je pup ontmoeten. :D

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:48

Leuk dat je papa ook kan zien, elin haar vader woont inmiddels in IJsland dus dat is een stuk lastiger..

Ze lijkt heel volwassen maar ze word in januari dan ook alweer twee.. gaat echt veel te snel!!

Zal eens proberen of ik een filmpje kan uploaden van vandaag.

Edit (ik hoop dat ze het doen):

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 22:56

Hebben jullie nog gebruik gemaakt van de blackfriday?
Ik heb aardig lekker ingekocht, naampenningen 50% korting, maar ook bijv bij witjes (vetbed/kussenhoes/puppypads) waar geen korting was.
En ben nu aardig op weg voor de puppy uitzet. :D
Vandaag ook een halsbandje gekocht.
Clickers staan nog op het lijstje en puppy kvv. Dat gaan we nog wel redden voor volgende week zaterdag. Dan ook lekker 3 weken vrij. Hebben jullie ook vrij gehad?

Edit: wat een snelheid heeft Elin! Vet gaaf!!!!
Laatst bijgewerkt door yvetjes op 30-11-19 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-19 23:02

Haha vruchtbaar hoeft hier ook alleen maar voor de hondjes haha.!
Gave filmpjes!

Hier alleen 2 fleecejasswn voor djessey

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:03

yvetjes schreef:
Hebben jullie nog gebruik gemaakt van de blackfriday?
Ik heb aardig lekker ingekocht, naampenningen 50% korting, maar ook bijv bij witjes (vetbed/kussenhoes/puppypads) waar geen korting was.
En ben nu aardig op weg voor de puppy uitzet. :D
Vandaag ook een halsbandje gekocht.
Clickers staan nog op het lijstje en puppy kvv. Dat gaan we nog wel redden voor volgende week zaterdag. Dan ook lekker 3 weken vrij. Hebben jullie ook vrij gehad?

We hebben een airfryer gekocht, maar die is niet voor de honden. :+

Wij hadden in totaal 7,5 week vrij. Mijn kerel 3,5 & ik 4 weken. Wij hadden op dat moment wel twee pups tegelijk waardoor ik het belangrijk vond om zo lang mogelijk vrij te hebben. Bij onze andere pups hadden we minimaal 6 weken waarvan één overlappend.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:04

XxDiandraxX schreef:
Leuk dat je papa ook kan zien, elin haar vader woont inmiddels in IJsland dus dat is een stuk lastiger..

Ze lijkt heel volwassen maar ze word in januari dan ook alweer twee.. gaat echt veel te snel!!

Zal eens proberen of ik een filmpje kan uploaden van vandaag.

Edit (ik hoop dat ze het doen):
[ Video ]

[ Video ]

[ Video ]

Ik dacht al dat je bij Dan was geweest bij Wendy, zag bij hem dat hij in NL was weer. :D Truus is ook leuk, alleen niet mijn 'smaak'.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:22

KimD schreef:
Wij hadden in totaal 7,5 week vrij. Mijn kerel 3,5 & ik 4 weken. Wij hadden op dat moment wel twee pups tegelijk waardoor ik het belangrijk vond om zo lang mogelijk vrij te hebben. Bij onze andere pups hadden we minimaal 6 weken waarvan één overlappend.

Wow, dat is luxe zeg! Mijn man is de week van oud&nieuw ook nog vrij, dan daarna ga ik 3 dagen in de week van huis weg, is mijn man er 1 thuis en mn ouders de andere twee. Na een paar weken zal ik weer een extra half dagje weg zijn.

Dus nog wel vaak iemand thuis, maar bij Fien was ik bijna 9 mnd thuis. Dus ik vind dit ook wel spannend.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:39

yvetjes schreef:
KimD schreef:

Wow, dat is luxe zeg! Mijn man is de week van oud&nieuw ook nog vrij, dan daarna ga ik 3 dagen in de week van huis weg, is mijn man er 1 thuis en mn ouders de andere twee. Na een paar weken zal ik weer een extra half dagje weg zijn.

Dus nog wel vaak iemand thuis, maar bij Fien was ik bijna 9 mnd thuis. Dus ik vind dit ook wel spannend.

Hebben jullie helemaal geen vrij? Op die week na? Moet de pup daarna alleen blijven?

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:46

Ik ben de eerste 3 weken vrij
Mijn man de vierde
Vanaf de 5e week is er een rooster. Dan is hij 2 dagen in de week tussen 8-10u alleen. Verder is er iemand. Ik 4 dagen van de week, mijn man 1, en mijn ouders de andere 2.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 23:53

yvetjes schreef:
Ik ben de eerste 3 weken vrij
Mijn man de vierde
Vanaf de 5e week is er een rooster. Dan is hij 2 dagen in de week tussen 8-10u alleen. Verder is er iemand. Ik 4 dagen van de week, mijn man 1, en mijn ouders de andere 2.

Ah! Verkeerd gelezen dan, ik dacht dat je man alleen die ene week vrij had.