Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sterkte Tarzan
) Nijntjes houdt. Idd ook een rondleiding met uitleg over de Nijntjes, maakt ook niet uit hoe lang het duurt
super adres! Heb haar echt bestookt met vragen via de app, maakt ook allemaal niks uit overal antwoord op. Heel fijne fokster vind ik!
Sterkte... toch nog heen gegaan... 
Bont is overigens niet Japanner....
Ouders zijn wel beide bont maar die heb ik dus niet gezien. Wel andere ouders van andere nijnen
Ze had deze gekocht voor een fokproject maar dat ging toch niet lukken. Heb echt geen idee meer waarom niet.
ze zien elkaar nu niet meer. Helemaal aan de andere kant vd kamer hoekje om zit hij. Soms handig een groot huis

. Ga het proberen te koppelen aan een "commando", zodat ik niet steeds die target moet blijven gebruiken. Nu weet hij bv ook al dat als ik op zijn houten huisje klop zijn eten daar ligt haha. Dus moet wel aan te leren zijn denk ik. Tegen dat hij dat dan kent kan ik beginnen oefenen met deurtje dicht en optillen enzo.

ze zijn eigenlijk alleen wortel gewend. Ben wel benieuwd of ze meer lekker vinden. Maar kleine beetjes tegelijk dus. Duidelijk!
, haha!