Hij is echt flink nt groeien, de kleine deugniet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Mag ik vragen waarom ze speciaal is voor jou?
Of heb ik daar overheen gelezen?
. Mevrouw had een gigantische tunnel gegraven die onder de voerplek loopt. Op één of andere manier heeft ze een klein technisch foutje gemaakt
. Nu zit er dus een groot gat op de plek waar ze altijd eten krijgt. Gisteren toen ik eten ging geven kwam ze dus zoals altijd in volle vaart naar de draad gerend, dus eigenlijk recht naar het gat. Uiteraard was mevrouw vergeten wat er op die plek zat, dus viel ze recht naar beneden in dat gat
. Gelukkig had ze niet te diep gegraven. Eerst had ze zoiets van, "Oliebol, hoe geraak ik hier uit??"
. Ze is er uiteindelijk toch nog uit geraakt.

) DA had mij erop gewezen dat dit in combinatie met wat ze al had doorstaan haar einde kon betekenen maar m'n meisje is een medisch wonder want ze heeft ook de EC overleefd .. dus na maanden knokken was ik zo blij dat m'n meisje er nog was en is ze ook super aanhankelijk geworden, daarom is ze m'n speciaaltje
Snap dat ze zo speciaal is voor je! Mijn vorige konijn heeft ook een lange behandeling moeten doorstaan voor EC, en nadien was hij ook een stuk aanhankelijker. 

)
Je hebt een leuk stel konijnen bij elkaar, Tarzan! Wat een vechtertje is Peppertje zeg, kan me voorstellen dat je dan een bijzondere band hebt.

. Ik vind hem nog steeds schattig hoor
.
wat een konijn 
hilarisch 
echt lief zo samen slapen