Ja maar alleen nekvel is niet voldoende. Ik drukte haar plat op haar zij, in haar zwakste positie, tot ze gekalmeerd was en liet haar dan los. Meestal liggen ze dan nog een paar secondes en staan dan op.
Mila grijpt je soms ook zomaar, vooral als je haar op d'r terrortocht* stoort (*dingen vernielen). Dat plat leggen en rustig houden vindt mijn moeder zielig maar ik merk dat het helpt, dus ik doe het wel.
IMJ, hij is gewoon van Kong, dus welkoop of andere dierenwinkel zou je kunnen proberen hoor. Dit was makkelijk voor het plaatje. Mijn kat deed ook niks met knuffels ofzo, maar deze was zeer geliefd. Hij ligt nu bij een vriendin met een tweejarige, want mijn huidige katten doen er niks mee.
IMJ
Geplaatst: 10-01-17 14:44
Nou ik vind het ook zielig als hij mij aanvliegt. Kan niet zeggen dat het lekker voelt! En als hij mijn dochter zou aanvliegen kan hij zich maar beter bergen.
Ben gelijk naar de welkoop geweest vanmorgen. Deze heeft hem niet. Morgen ga ik even vlakbij mijn werk kijken. Anders bestel ik hem!
Wauw ik heb even ander natvoer gehaald voor de kittens, princess en Renske... ze vreten het voor hun leven xD is dan wel erg duur spul maar het valt goed in de smaak. Ginger vond het ook lekker gek genoeg. Is overigens geen kittenvoer, kon dat niet vinden van deze merken
Oh bij ons ook, wij hadden hele mooie takken met kleine paarse bloemetjes in een glazen pot, allemaal afgebroken en een plant incl de mand is al eens van de vensterbank afgevallen, omgevallen op de vensterbank, de vloerbedekking is los getrokken... Help...
Oude bank van mijn schoonouders, vol met dubieuze vlekken zoals chocolade Enzo Ook nog eens de zitdiepte verkort, doordat schoonmoeders korte pootjes heeft. Is dicht gewezen stofje, heb er ook twee stoelen van. Echt goed niet heel mooi ofzo.
We hebben al een nieuwe bank uitgezocht, van de IKEA. Maar eerst even Kitty afwachten, ook nog even door sparen.
Dat spelen ken ik ook xD Met onze kat is het ook zo dat ze extreem gaat klieren als ze aandacht/spelen wilt. Gooi de piepende muis naar haar of pak de hengel en ze is helemaal blij en na 10 min spelen is ze weer rustig. Andere keren grijp ik haar gewoon bij me wat vaak ook werkt als het om aandacht gaat. Bij de kat van mijn oma zelfde "probleem" gehad met handen. Met hem speelde ik ook wel met mijn handen, maar dan kon hij soms te fel worden en dan stopte ik hem direct door ook in zijn nekvel te pakken en op de grond te drukken zodat hij op zn zij lag. Je ziet ze vanzelf kalmeren dan.. Heel soms viel hij gelijk aan als ik dan losliet (tja.. kijken of hij dominant kon zijn), maar als ik het dan meteen weer deed liet hij het daarna wel uit zn hoofd Voor mij is dat echt de liefst en leukste kat geworden. We konden heel wild spelen en als ik dan mn vinger op hield en zei: "nu is het genoeg" kon ik hem daarna gewoon zonder problemen aaien en oppakken. Man wat mis ik dat ventje!! Helaas maar 3 geworden en toen dood voor de poort gevonden Waarschijnlijk aangeboren hart kwaal.... (was een heilige birmaan)
Nieuwe foto's van onze kleine boefjes! Ze zijn ondertussen alweer 11 weken. Nog 2 weken en dan gaan ze naar hun nieuwe baasjes.. Wat zullen we ze gaan missen! Alessio is trouwens al 2 kilo! Antonio ook al bijna. De dames zijn iets lichter.
Alessio
Angelina
Alessia
Antonio
IMJ
Geplaatst: 12-01-17 14:33
knappies!
2 kg! Dat is groot! Mijn sibeer woog geloof ik 1700 gr met 12 weken en was de grootste uit het nest (en ook geen kleintje).
Nu is hij ruim 5 kg overigens (en vandaag precies 7 maanden oud).
kraakte
Geplaatst: 12-01-17 14:34
Omg wat een koppies!!!
IMJ
Geplaatst: 12-01-17 15:34
@Gaby12, waar komt jouw krabpaal vandaan?
Die van ons (plafondpaal) ligt in 3 stukken, was ook niet zo'n dure paal en duidelijk niet bestemd voor redelijk zware klimtijgers!