Puppy erbij 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:30

KimD schreef:
Ik las nog ergens de vraag of het een BC of een kale collie werd, het is een BC. Die kale heb ik voor de hobby zeg ik altijd. :Y)

Spannend!
Mag ik vragen bij welke fokker, mag ook via PB?

Mijn vriendin verwacht volgend voor jaar een BC pupje en toevallig die fokker heeft een andere teef die nu loops is, vandaar mijn vraag. Puur nieuwsgierigheid :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:02

Nicky91 schreef:
KimD schreef:
Ik las nog ergens de vraag of het een BC of een kale collie werd, het is een BC. Die kale heb ik voor de hobby zeg ik altijd. :Y)

Spannend!

Mijn vriendin verwacht volgend voor jaar een BC pupje en toevallig die fokker heeft een andere teef die nu loops is, vandaar mijn vraag. Puur nieuwsgierigheid :D

Vast niet dezelfde aangezien ze maar één teef hebben. Maar ik heb je een PB gestuurd.

Bij wie staat je vriendin? Mag uiteraard ook in PB.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:58

KimD schreef:
Nicky91 schreef:

Spannend!

Vast niet dezelfde aangezien ze maar één teef hebben. Maar ik heb je een PB gestuurd.

Bij wie staat je vriendin? Mag uiteraard ook in PB.

Was inderdaad niet dezelfde, ik heb je een PB gestuurd :D

Zoe_97

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 14:01

Hier net leuk nieuws gekregen. In Nederland worden er pups van mijn Rocky verwacht er zijn er minstens 7 gezien, maar vermoedelijk 9 :D
Afbeelding
Afbeelding

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 14:22

Net Jinn weer opgehaald bij de DA.
De assistent zei dat ie super braaf was maar wel super gestrest. Had ook niet anders verwacht.
Ze hebben 'jammer' genoeg niks gevonden. Er was niks rot of los of wat dan ook. Wel hebben ze alles netjes schoongemaakt.

Hij is nog een heel klein beetje dronken en hij is nog super gestrest. Heb hem lekker op mijn bed gelegd en ik ga lekker chillen op de laptop. Hopelijk dat ie wat rust kan vinden

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 14:48

JesdaJinn schreef:
Net Jinn weer opgehaald bij de DA.
De assistent zei dat ie super braaf was maar wel super gestrest. Had ook niet anders verwacht.
Ze hebben 'jammer' genoeg niks gevonden. Er was niks rot of los of wat dan ook. Wel hebben ze alles netjes schoongemaakt.

Hij is nog een heel klein beetje dronken en hij is nog super gestrest. Heb hem lekker op mijn bed gelegd en ik ga lekker chillen op de laptop. Hopelijk dat ie wat rust kan vinden

Aan de ene kant fijn dat er niks geks aan de hand is, aan de andere kant was het wel fijn geweest als ze iets gevonden hadden en het hadden kunnen verhelpen... Knuffel voor Jinn! :knuffel:

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 15:19

Klopt. Zo denk ik ook, even afwachten hoe die vanavond of morgen is. Hij is totaal zichzelf niet

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 15:46

Ach arme Jinn :knuffel:

Jip is vanochtend naar de fysio geweest en er zat wel wat vast. Tijdens het losmaken viel hij in slaap inclusief snurken _O-
Verder was hij echt onwijs braaf. Hij ligt wel al de hele dag voor pampus, dat dan weer wel. Straks gaat m'n moeder nog een ronde met hem doen, aangezien ik een avond dienst heb. :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 15:48

Boellie was na de narcose ook echt heeeel erg van slag. Die heeft heel de avond zitten piepen terwijl t gezien de pijnstillers geen pijn kon zijn (dubbele pijnstillers gespoten) en zodra hij eten kreeg was ie even stil
Wel rot dat ze niks hebben kunnen vinden :(

Fijn dat Jip weer helemaal los is! :D

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 17:00

Allemaal pupjes in de planning, leuk!
Arme Jinn, die zal zich morgen vast een stuk beter voelen als de narcose eruit is.
Had hij dan klachten, dat je had gehoopt dat ze iets zouden vinden? Maar iig weer een schoon gebitje.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:04

Wat wordt ze dik Kiwi! Lekker hoor de botten bouillon!

Ahhh Jinn :(:) hopelijk voelt hij zich snel beter! Inderdaad opzich fijn dat ze niks heel geks gevonden hebben maar dan weet je nog niet wat het nou is...

——

Ot heeft nu al 2 nachten achter elkaar 1x gespuugd en dan gelijk diarree erachteraan. Gisteren nacht was het echt explosieve water diarree %) afgelopen nacht was het wat normaler. Gisteren overdag voelde ze zich ook duidelijk niet lekker, vandaag maakt ze wel weer een normale indruk. Hopelijk voelt ze zich vannacht niet meer zo beroerd! Ik slaap voor de zekerheid in de woonkamer zodat we snel naar buiten kunnen. Vind het vooral zo sneu voor haar, ze voelt zich duidelijk rot als ze in huis poept. Maar kan ze ook niks aan doen :knuffel:
Herkent iemand van jullie dat trouwens? Alleen ‘s nachts spugen en diarree? Ze eet en drinkt verder gewoon goed.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:29

Jinn doet iets aparts met zn bek. Als je filmpje wil zien heb ik die wel en die wil ik wel sturen via PB maar dan moet je ff berichtje sturen.

Door dat gedrag en de stank uit zn bek dacht ik aan t gebit. Ik had mrt de DA afgesproken dat ie onder narcose ging en mocht ie iets rot/kapot/whatever vinden dan er uit en daarna of als niks gevonden werd reinigen.

Hij heeft weer super mooi schoon gebit.

Nu uitzoeken waarom die zo raar doet.

Nu liggen we samen onder een dekentje. Hij voelt wat koud aan

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:54

Ik haak denk ik ook maar weer even aan. Puppies in zicht, nog een weekje ongeveer voordat de teef mag bevallen :D Zal proberen bij te houden maar het gaat echt heel snel hier :+ Hopelijk snel puppy fotos!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 19:30

Jinn voelde koud aan. Heb hem lekker ingepakt en nu voelt ie weer wat warmer.

Afbeelding
Ja, ik lig al in bed. Speciaal voor hem xD

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 07:27

Jinn weer beetje ok vandaag?

Gisteren Roetsj haar nieuwe ruig opgehaald, heel blij mee, zit mooi en ze loopt er fijn mee.
Afbeelding
Afbeelding

Oh ja en de mand die we gewonnen hadden.

Afbeelding

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 08:24

Arme Jinn. Hopelijk voelt die zich beter vandaag! :+:

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 08:24

Mooi tuig!

Volgens mij is Jinn wel in orde. Goed geslapen. Net brokjes gehad en die zijn er in gebleven. Vandaag even kort wandelen maar voor de rest wel rustig aan.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 08:32

Van de zijkant zie je het tuig bijna niet eens. :') haha!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-20 09:49

Fijn dat Jinn zich iets beter voelt.

Haha nee KimD vanaf de zijkant zie je t amper haha. handig zwarte honden. Herken dat probleem.
Maar wel een mooi tuig Fannetje!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 11:22

Gelukkig voel Jinn zich weer al wat beter.

Fannetje leuk tuig en een mooie mand.

Nynkster spannend je kan gaan aftellen nu.

Zouden er nu nog veel teken zijn?

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 12:20

Onder het mom van, durf te vragen...

Hoe leer ik Mezzy in hemelsnaam af dat ze de laatste 10 cm van haar kluif niet in 1 keer doorslikt? 8)7

Ze kauwt hem helemaal zacht en dan hop weg issie. Nog voor je het doorhebt. |o

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-20 12:22

Niet. Ik hou ze hier met snacks in de gaten en gooi gewoon stukken weg. Omdat die van mij t zelfde doen.

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 12:24

kiwiwitje schreef:
Niet. Ik hou ze hier met snacks in de gaten en gooi gewoon stukken weg. Omdat die van mij t zelfde doen.

Uhhggg |o Stomme puppy.

Dan ga ik dat ook maar doen. -O- Super zonde... maarja om nou straks in dr keel te gaan zitten graaien omdat mevrouw het nodig vind om het in zn geheel door te slikken zit ik ook niet op te wachten %)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-20 12:38

Nee doen ze hier ook. Je hebt wel zo'n ding die je er omheen kan doen. Maar of dat werkt. Geen idee.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 15:07

Mooi tuig Fannetje

Vanmiddag hebben wij een fotoshoot gehad op Texel, samen met Cody. Het was nog een hele opgave met een pup van 6 maanden die steeds zijn dolle minuten had :+ Echt, wat een uitslover was Cody voor de fotografe :') Ik ben benieuwd naar het resultaat