Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
punjab schreef:Detroit gefeliciteerd.
Nayomie veel plezier vandaag.
KimD is de kerstpuppy voor erbij of van je eigen hond? Dacht Dana maar weet niet zeker.
Spannend kiwiwitje hoeveel er uit gaan komen.
JesdaJinn en Skippy gezellige bank date gehad.
En gefeliciteerd met de 6 maanden puppy's.
Nayomie schreef:Wij zijn weer onderweg terug. Dit was geen succes. De weides stonden vol met schapen poep, en Zhiva was in het begin al in een hoekje gedreven en was daar de rest van de tijd angstig. Heel jammer
Pandameisje schreef:Wij hebben gisteren Kenzo eindelijk opgehaald
En wat een schatje gelukkig reageerde lilo ook erg goed ( had niet anders verwacht) wel wat te druk in begin alleen Kenzo geeft zijn grenzen goed aan gelukkig waardoor al snel rustig werd.
Mochten jullie veel puppy foto's willen zien en je hebt instagram volg gerust
https://Www.instagram.com/kenzo_on_adventure
Hier alvast wat leuke foto's [ [url=m/SJL0ne.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ADbUx.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:punjab schreef:Detroit gefeliciteerd.
Nayomie veel plezier vandaag.
KimD is de kerstpuppy voor erbij of van je eigen hond? Dacht Dana maar weet niet zeker.
Spannend kiwiwitje hoeveel er uit gaan komen.
JesdaJinn en Skippy gezellige bank date gehad.
En gefeliciteerd met de 6 maanden puppy's.
Nee, voor erbij. Dana zal nog even duren.![]()
Ik heb nieuwe vachtje gehaald.
[ [url=m/PX4Xx5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Detroit, van harte gefeliciteerd!
Kiimm_ schreef:Detroit Gefeliciteerd!![]()
Pandameisje, wat leuk!Geniet vooral van de puppytijd, ze zijn zo snel groot!
Ik ben een beetje aan het spammen deze week, maar ik maak zo veel foto's van Cody hier op Texel. Een leuk aandenken ook aan zijn 6 maanden oud zijn!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
kiwiwitje schreef:He wat jammer zeg dat het geen leuke ervaring voor zhiva en jullie was
Nayomie schreef:Naww, die Yoshi![]()
Gefeliciteerd met Alfa!![]()
Fijn dat de wandeling zo goed ging, CC.
Osha, succes alvast met het examen! Meer dan je best kun je niet doen.
Het was voor hondjes tot 1 jaar volgens mij. De honden waren opzich heel sociaal hoor. Alleen, je moet even inbeelden, er waren twee veldjes. Een grote en een kleine. Er waren 2 grote honden die kregen het grote veldje. Met de 4 pups (ca 5 maand allemaal) kregen het kleine veldje. Voordat die splitsing was gemaakt, liepen alle honden in het grote veld. Moesten allemaal los zeiden ze. Dat resulteerde in dat een grote hond, Zhiva en haar zusje in een klein hoekje opsloot en na gepiep de hond nog niet weg ging. Dat is mogelijk de trigger geweest dat Zhiva vervolgens ieder hondje heel eng vond die wilde spelen. Zhiva liep met staart tussen de benen, ging tussen onze benen liggen etc. Zo ken ik haar verder ook helemaal niet. Haar zusje was ook nog eens uiteindelijk heel ruig met spelen dus die hebben we ook uit elkaar gehaald. Maar ze had het niet naar haar zin en ik ga niet een angstig hondje daar wel laten. En bleef ze maar dat poep eten (waarom laat je uberhaupt andere beesten lopen op een hondenspeelweide?). Dus zijn we maar de auto in gestapt, waar ze lekker bij me heeft gelegen. Zusje van Zhiva lag ook lekker te slapen op de achterbank.
En er miste wat in begeleiding. Het had voor Zhiva al veel waardevoller geweest als ze vooraf de hondjes aan de lijn mocht snuffelen bijvoorbeeld. Of dat er direct onderscheid gemaakt werd tussen de grote en kleinere honden. Nja goed, ze is nu weer goed herstelt en is weer de oude.
Kiimm_ schreef:December 2019 heb ik Alfa (grote broer van Cody) gekocht als cadeautje voor mijn oudersVandaag is Alfa alweer 1 jaar!
Goed op de foto was lastig met deze puber, beter dan dit kreeg ik hem niet
Wat ben ik trots op hoe hij zich heeft ontwikkeld het afgelopen jaar
[ Afbeelding ]