Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:Ik heb een aparte kamer beneden.. zou het een redelijk verzoek zijn om hondje daar de helft vd visitetijd wellicht te laten. Met mandje drinken etc. Ik denk dat dat voor hondje zelf ook wellicht fijn is want Nysse geeft haar sowieso stress.
Of ik kan deel vd woonkamer afzetten met de puppyren voor t hondje...
Nee zusje en ik rouleren elk jaar waar we het vieren en dit jaar is mijn beurt. Mn moeder wil het niet meer bij hen ivm teveel stress voor haar
cursebreaker schreef:DemDeempel
Sorry, geen ervaring met die brok. Had er zelfs nog nooit van gehoord hihi. Op voerwijzer geeft ze ook aan dat ze deze brok niet echt heel top vind bv (daar hebben ze het over de Large Breed variant van dit merk dus niet die specifieke wat jij vond). Maar uiteindelijk is het belangrijkste dat jij voor jezelf en hond bepaald wat je graag voert, dus zou ik voerwijzer ook meer als advies bron gebruiken maar ook zeker bij je eigen gevoel blijven.
DemDeempel schreef:cursebreaker schreef:DemDeempel
Sorry, geen ervaring met die brok. Had er zelfs nog nooit van gehoord hihi. Op voerwijzer geeft ze ook aan dat ze deze brok niet echt heel top vind bv (daar hebben ze het over de Large Breed variant van dit merk dus niet die specifieke wat jij vond). Maar uiteindelijk is het belangrijkste dat jij voor jezelf en hond bepaald wat je graag voert, dus zou ik voerwijzer ook meer als advies bron gebruiken maar ook zeker bij je eigen gevoel blijven.
De brok die op voerwijzer wordt behandeld is de versie met granen en niet deze Fresh versie, deze werd daar niet op behandeld helaas.
Ik durf gewoon niet zo goed een keuze te maken, vandaar dat ik maar blijf doorzoeken
suze_ schreef:Bedankt voor het sparren cursebreaker