Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Arya heeft niet in de gaten dat er iets in zit haha. Is hap, slik, weg. Gewoon lekker makkelijk hihi. En bij Sansa doe ik het pilletje in een hapklaar hapje vlees verwerken wat ze 's avonds normaal krijgt, en dat eet ze van m'n vinger en dan is het ook zo weg, want daar doet ze alles voor haha. 
Maar misschien ben ik dan ook wel te beschermend naar Sansa toe, ik weet het niet. Maar in jouw geval is het dan de situatie hond/kat en hond/hond wat niet lekker gaat. Ik denk dat je daar een hele kluif aan gaat hebben om dat stress vrij te krijgen, als dat al mogelijk is. Lastig hoor
suze_ schreef:Ik heb een aparte kamer beneden.. zou het een redelijk verzoek zijn om hondje daar de helft vd visitetijd wellicht te laten. Met mandje drinken etc. Ik denk dat dat voor hondje zelf ook wellicht fijn is want Nysse geeft haar sowieso stress.
Of ik kan deel vd woonkamer afzetten met de puppyren voor t hondje...
Nee zusje en ik rouleren elk jaar waar we het vieren en dit jaar is mijn beurt. Mn moeder wil het niet meer bij hen ivm teveel stress voor haar
cursebreaker schreef:DemDeempel
Sorry, geen ervaring met die brok. Had er zelfs nog nooit van gehoord hihi. Op voerwijzer geeft ze ook aan dat ze deze brok niet echt heel top vind bv (daar hebben ze het over de Large Breed variant van dit merk dus niet die specifieke wat jij vond). Maar uiteindelijk is het belangrijkste dat jij voor jezelf en hond bepaald wat je graag voert, dus zou ik voerwijzer ook meer als advies bron gebruiken maar ook zeker bij je eigen gevoel blijven.
DemDeempel schreef:cursebreaker schreef:DemDeempel
Sorry, geen ervaring met die brok. Had er zelfs nog nooit van gehoord hihi. Op voerwijzer geeft ze ook aan dat ze deze brok niet echt heel top vind bv (daar hebben ze het over de Large Breed variant van dit merk dus niet die specifieke wat jij vond). Maar uiteindelijk is het belangrijkste dat jij voor jezelf en hond bepaald wat je graag voert, dus zou ik voerwijzer ook meer als advies bron gebruiken maar ook zeker bij je eigen gevoel blijven.
De brok die op voerwijzer wordt behandeld is de versie met granen en niet deze Fresh versie, deze werd daar niet op behandeld helaas.
Ik durf gewoon niet zo goed een keuze te maken, vandaar dat ik maar blijf doorzoeken
. Wil ook niet op een half jaar tijd dadelijk al 4 soorten voer gegeven hebben, want daar doe je ze ook geen plezier mee.
. Met kerst ook weer 5. Zig doe ik dan steeds even achter het hek, laat hem wennen aan de stijgende drukte, en dan laat ik hem erbij. Vindt hij het te druk? Mag hij weer achter het hek (heeft hij de bank en de helft vd woonkamer). Met AJ doe ik dat soms ook als hij te druk of te opdringerig wordt. suze_ schreef:Bedankt voor het sparren cursebreaker
Nu zal niet elke hond met diarree meteen Giardia hebben, maar omdat ik net dat topic las denk ik wel meteen: yikes! Kwam hier een aantal maanden terug in de wijk al iemand tegen met de hond die diarree had en mij dat vooraf aan gaf en waar ik dan ook bewust op afstand blijf - toen was Arya echt nog net hier. Ik vraag zoiets normaal niet standaard voor ik laat snuffelen, maar tja... Ben wel benieuwd hoe jullie 'policy' is hiermee.
) daar ga ik Dexter niet aan blootstellen dus dan gaan Dundy en Dexter samen in de slaapkamer (is niet in ons huis).
Ik ben Dundy ook drie keer kwijt geweest (één keer naar huis gejaagd door jongens op scooter, één keer werden we 'overvallen' door een groep scouting in de bosjes en één keer sprong hij in schrikdraad) en hij is alle drie de keren naar huis gerend. Gelukkig lijken ze dat wel te weten maar zeker icm een drukke weg is dat absoluut niet fijn.