Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
.
. Hij (of zij?
) zat gewoon recht voor de tralies een dutje te doen, dus por ik even met een stokje tegen hem (niet te hard uiteraard, ik blijf een dierenvriend), maar meneer blijft gewoon slapen. Dan maakte ik de kooi maar even open - ondertussen was meneer wakker geworden - en pas als ik heel dicht in de buurt kwam liep hij 5 cm opzij. Nog ff een beetje porren tot hij verder bewoog, kroop hij doodleuk achter Lilly's toiletbak om verder te slapen
. Moest ik Lilly's deel ook nog openmaken, maar toen ik het open had was hij ineens spoorloos verdwenen
. Ik heb op zich niets tegen muizen, maar als ze letterlijk ìn het eten van m'n konijnen gaan slapen, vind ik dat toch niet meer zo leuk.
wat een brutale muis! Ik snap dat je die liever niet in hun eten hebt.
. Ze zitten hier echt al lang.
.
)

.
.
. Misschien kan ik je wel helpen (net zoals vele anderen hier denk ik)
. 

Hier ook muizen maarja die heb je al snel en overal dus ik stoor mij er niet aan.
zometeen even kijken of z'n brokjes ook op zijn, ik zag hem gisteravond in ieder geval al hooi knabbelen
.
. Hier hadden ze het ook warm
. 
Je merkt er niks meer van dat ie gisteren gecastreerd is, volgens mij is ie het zelf ook al vergeten 
Hij had wel z'n pielemannetje alweer uithangen, de kleine viezerik
Hopelijk verdwijnen z'n hormonen snel!
Zo ontzettend lief, aanhankelijk en houd mega veel van kriebeltjes, zo'n leuk dier!
.
en dan duwt ie gewoon zn kop onder je hand..