Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sunflower0 schreef:Oh leuk! Ik ben benieuwd hoe het wordt! Misschien in een ren in de kamer?

is dat schuine een trappetje naar een 2e verdieping ?? DubbelDun schreef:Iets van 17 cm of zo, deze zijn er aan gewend. Bij jonkies/mannetjes gebruik ik wel hoger spul
Ik vind een hok van 120 niet zo heel groot eigenlijkis dat schuine een trappetje naar een 2e verdieping ??
de bovenste verdieping wordt ook 120 maar dan 25cm breed. Komen geen cavia’s bij dus is een hok voor twee. We hebben nu 25cm berekend voor t glas ivm bodembedekking.
hij heeft zelfs het hooi bakje naar beneden gegooid terwijl daar 3 grote stenen zitten
DubbelDun schreef:Sunflower0 schreef:Oh leuk! Ik ben benieuwd hoe het wordt! Misschien in een ren in de kamer?
Ze zaten in de kamer en blijven dat ook. Op 2,5 mtr kunnen/konden ze voldoende rennen, hoef ik geen ren over de vloer voor te hebben
@beert: ik snap het niet... wat zou ik met die laden moeten ??
Tijdelijk hebben ze even een heel modern 'tiny house'
[ Afbeelding ]
, maar jouw Tiny House is beter! Goed bezig zo met de hokken! 
jonge borstel zat met beide ogen dicht , uitgedroogd. Staat nu op druivensuiker en piggy nurse aangezien ze nog wel eet. Zit nu lekker warm binnen bij mij. 
ik heb er ook bij die kompleet anders van bouw zijn. Ik zou me er niet druk om maken zolang hij eet en drinkt.