Hier had ik met die draadjes voor vuilniszakken de wctjes vast gezet. Ook geen succes

Hahha nou inderdaad te hopen dat Brownie ze inderdaad bovenop legt, ipv een zoekplaatje er van maakt haha
Ik was misschien te snel met mn zorgen

Heb dr een klein stukje wortel gegeven en dat ging er zo in.
Brokjes leek ze ook wat meer aangeraakt te hebben
Heb de schuurdeur vandaag ook verder dicht gedaan zodat ze wat meer rust had, misschien scheelt dat ook.
Nu hopen dat dat geen darmen waren

In theorie, als de genen van die konijnen ook goed zijn, kun je rhön krijgen uit een Japanner kruisen met een marter of chinchilla konijn... Een rhön is eigenlijk een Japanner, zonder het geel.. dan houd je een witte vacht over met de zwarte/blauwe/bruine vlekken, van driekleur naar tweekleur. Dit geelpigment fok je eruit door de chinchilla of marter. Dus rhön kun je ook schrijven als: chinchilla Japanner, of marter Japanner, met daarvoor dan de grondkleur benoemd: zwart, blauw, of in rhön zeldzamer: bruin, en nog nooit/amper gezien: feh
Maar ook zó interessant! 

Maar kan wel eens wat gaan lezen erover 
. Er mag alleen een gat bij in de deur. Dat betekent dat we zowel binnen als buiten een soort gang/buis/looppad moeten maken zodat het andere koppeltje ook naar buiten kan maar de twee koppeltjes niet bij elkaar kunnen komen. Lekker ingewikkeld, maar ik heb het er helaas mee te doen....
Ik ga zo op jacht naar een mooie ren voor aan het hok, en de rest van de spulletjes.