Voor mij ook niet. Het is dat vent 3 genoeg vind anders zou ik echt het gekke kattenvrouwtje zijn.
Ik word nu al het gekke kattenvrouwtje genoemd maar dan sleep ik ze gewoon mee naar de opvang waar er ong 20-25 lopen en dan valt mijn aantal (3) ineens heel erg mee.
Mando
Geplaatst: 03-01-17 20:43
Ruilen..
Hi Neko... lekker ding
Mads is ook lui. Ouwe grijze sok... check t achterpootje... hihi
Hoi! Mag ik hier mee kletsen? Van de zomer willen vriendlief en ik 2 kittens in huis nemen. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met katten... Dus ik lees hier graag mee! ^^
Smee__
Geplaatst: 04-01-17 03:26
Roosch schreef:
Zo leuk die kleintjes!
Lieve Olav. en Maes. Ohhh vertel pluusje!
[ [url=m/tUNMhC.jpg]Afbeelding[/url] ] Neko says hiii.
Ik moet zo lachen om deze foto, betrapte je hem ergens op ofzo? Hij kijkt zo schuldig
Bedankt mando de dierenarts schrok er enorm van dat ze gewoon nog op en van de vensterbank springt, zo erg is het dus. Maar totaal niet door gehad omdat ze zelf niet veel liet zien. Nu maar lekker vertroetelen dan
Dagmar80
Geplaatst: 04-01-17 18:25
Als je er meer dan twee hebt ben je in de ogen van veel mensen al een 'kattenvrouwtje'.
Mijn vriend en ik zijn gewoon meteen met drie begonnen Zwerversnestje, ik kon er moeilijk eentje op straat laten Oorspronkelijk was het een nestje van vier, 'nummer vier' heeft een collega toen gevangen. Was echt vangen, dat was de allerbangste.
Een tijdje vijf katten gehad en helaas dus nu weer vier
Nou ja, met pleegkitten Rina nog in huis zitten we nog op vijf Ik zou er eigenlijk ook niet meer dan vijf voor mijzelf willen hebben. Meer dan vijf is best druk... Was hier wel een drukke boel toen met dat nestje van vijf wat we in pleeg hadden... Drúk nestje ook hihi
Wat leuk Pluus een raggie Alleen dat budget dan hè? Maar daar kijk je gewoon niet meer naar... Hihi, benieuwd wat eruit gaat komen qua kittens dan. Heb je zelf een voorkeur voor een kleur? Is het niet duidelijk of het een lilac of blue tabby is?
Die foto van Thor op de vorige pagina is zó schattig!
@meisje: Ook mega cute!
@Xoranlover: Spannend!
@Mando: Die voorpootjes met streepjes erop van Meas zijn zo mooi
Jup, maar daar moet je je niks van aantrekken. Ik ben vrijgezel en heb meer dan 2 katten, lekker boeiend wat men van mij denkt. Belangrijkste is dat je gelukkig bent met jezelf en je leven en dat een partner een aanvulling is ipv een invulling.
Boris besloot gisteravond vast de boom af te tuigen , dus heb vandaag de boom maar weer ingepakt
pluche_pluus
Geplaatst: 04-01-17 20:57
Hihi vriend + ik zijn katten vrouwtjes/mannetjes Heerlijk!
Dagmar, ik heb een blue/seal pointed poesje besteld. In het filmpje dat ik had gehad waren er al een paar duidelijk pointed. Deze hebben toch wel de voorkeur. Geen stamboom kittens, wél volledig getest of erfelijke ziektes. Met 10 weken weg, is dat normaal bij dolletjes? Coontjes is 12-14 weken vaak. Aanschaf is inderdaad even afzien, vooral omdat dit sowieso dure maand is. Onverwachts portemonnee verloren, tattoo laten zetten en natuurlijk weer nieuwe portemonnee laten maken + pasjes allemaal aanvragen. Maar jullie duimen toch wel mee dat ik langer dan 3 maanden van onze doll mogen genieten In ruil voor heel veel kitten foto's!
Mando, wat heeft die kitten van jouw toch lange pootjes zo!
Dat merk voer ik nu ook aan de twee grote. De hairball variant, dus kan zo zijn dat die variant van jou anders is. Eerst een kleine zak geprobeerd en ze aten het redelijk waarschijnlijk omdat ik het toen nog gemengd had. Daarna de 8 kg zak gehaald en ze weigeren nu eigenlijk. Soms als ze erge honger hebben eten ze wat maar doen nu veel moeite om de brokken van Nozem te pikken. Ik heb nog zon 6 kg ongeveer nu maar neig er naar om het weg te gooien. Ik had mn moeder wat brokken mee gegeven maar haar kat kotst de brokken weer uit.
Ik heb ook een zak van het kittenvoer nog liggen voor Nozem. Dus ben heel benieuwd of hij het wel gaat eten.
Ik bedenk mij trouwens net dat Nozem wel gewoon de brokken eet die de jongens laten staan. Wel enkel alleen als de jongens weer zijn brokken hebben opgegeten.
Zo zonde hé, ik heb het met heel veel natvoer. Animonda carny kan ik ook net zo goed weggooien want hij eet het niet. Drinkt wel het water er tussen uit dat ik erbij doe...
De veel minder gezonde felix pouches et hij wel...
Ik was net overgestapt op een ander merk (animonda rafiné cross) maar had ivm net wat te krap budget even een zak Coshida gehaald bij de Lidl, blijkt dus dat dat exact hetzelfde is. Had ik dat eerder geweten dan had ik nooit de animonda rc gehaald maar gelijk op de coshida overgestapt, had me nog fiks wat geld bespaard ook. Coshida is €2,50 voor 2 kg en animonda rc is €9,70 (ofzoiets) voor 1,5kg en dik in de €30,- voor 15kg waardoor het ruim het dubbele is (uitgaande van grootverpakking) qua prijs voor hetzelfde. Ze doen het er goed op, glimmen je tegemoet en in de opvang kregen ze het ook (op Mowgli na dan die heb ik al langer) en doen de meesten het er ook perfect op.
Hier 2 katten die een moord doen voor natvoer en 1 die enkel de gelei eraf likt en de rest laat staan, maakt niet uit van welk merk. Natvoer krijgen ze hier zelden trouwens, een enkele keer tussendoor en verder alleen als ze medicijntjes hebben of als er iemand komt oppassen. En Mowgli krijgt dan 2 snoepjes voor de heb, anders staat die er ook maar sneu bij te kijken.