Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 14:31

Citaat:
Hier hebben ze wel moeite met zwarte poedels of poedelachtige. :o Vooral Chick. Maar ik denk dat dat voornamelijk is omdat ze hun ogen amper kunnen zien door de kleur en krulletjes

Ik heb een grote zwarte Australian Labradoodle en die is ook altijd onder de indruk van......grote zwarte honden hahah
Dat is dus serieus altijd een beetje lachwekkend. :D

Daarnaast overigens een grote mini bruine doodle en sinds augustus een creme medium doodlepup erbij, zij is nu 22 weken oud. Alleen teefjes.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door DatBenIkNou op 27-11-19 14:38, in het totaal 2 keer bewerkt

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 14:35

Cursebreaker, leuk die ID tag! Ik heb wel gewoon een iets handzamere penning. In de winkel graveren we die ter plaatse dus gewoon met naam en 06 nummers er op. Die dragen ze altijd bij, vnd ik wel zo'n fijn idee. Een abbo voor een pettracker is inderdaad een duur grapje!

Liesj89, wat een lieve foto's <3

ZoZenn, nou de uitgang is daar niet direct om de hoek. Dus je komt binnen en daar was het te doen en in de 2e hal stond ineens iedereen op een kluitje en toen had ik zoiets van oliebol dit is echt te druk. In de 2e hal stond zo'n opstelling voor kerst dus iedereen moest even kijkken natuurlijk. En toen zag ik 'verkorte winkelroute' en daar ben ik naar toe gegaan om regelrecht naar de uitgang te lopen. Maar dat is niet iets wat ze aan je kunnen zien zeg maar. Dus ze vonden dat Mera zielig was. Het waren ook maar twee mensen die zeikten en de rest vond haar juist heel mooi en lief … maarja ik filter niet zo goed.

Succes met AJ, komt vast wel weer goed!

Kaus, het is hier zo fijn! Maar het is nu zo bekend dat je gewoon een jaar van te voren moet boeken haast :o Dus voor 2020 heb ik begin dit jaar al ingepland haha. Maar dan hoef ik dus in principe nergens op te letten en is het voor ons allemaal ontspanning.
Fijn dat de opvang bevalt! Dat is toch ook een hele rust!

KimD, ook lekker aan het genieten! Vandaag zouden ze erg slecht weer op geven maar we hebben toch een geluk gehad. Hoop dat jij ook nog wat zon en fijn licht krijgt!

Algemeen - ik heb sowieso het idee dat steeds meer honden geen lichaamstaal kunnen lezen. Net als die shih tzu die laatst los op ons af kwam rennen. Alles aan Bodhi sprak 'rot op' en die k*t hond kwam nog dichterbij ook. En dat is best vervelend want zo heb je dus ook van die starende honden aan looplijnen.

Ianthe, lastig. Misschien anders gewoon een leuk ingepakte bon dat ze zelf iets kunnen uitzoeken? Is ook zo afgezaagd maar liever afgezaagd en zelf iets nuttigs zoeken dan iets krijgen waar je niets mee kan/wilt.

Anna79, haha ik he bdat dus precies andersom, met Mera. Daar zijn de hondne niet interessant maar de baasjes. Dus ze probeert ook echt om de hond heen naar de baasjes te gaan :') Van de week wkamen we een oudere mevrouw met labrador tegen, en die hond hoestte door de halsband dus Mera schrok zich rot en had echt geen behoefte aan die hond, maar wilde wel naar t baasje. Uiteindelijk maar gezegd, 'Ander keertje', want die vrouw wilde perse haar hond kennis laten maken en Mera liet aan alles zien dat ze het niet wilde. Dus ben door gelopen.

Punjab, haha nee het is gelukt hoor. Maar man wat heeft het me veel energie gekost. Als Bo te hoog in zijn enthousiasme komt dan kan die lelijk doen naar Mera als die te dicht bij komt en dan durft Mera er weer niet langs te zitten dus man het heeft wat handen in aarde gekost maaaaaarrrrr …… ik vermoed dat het eind resultaat zó onwijs tof gaat zijn!! *\o/*
Eindelijk foto's waar ik er ook bij sta, haha!

Zoe_97, leuke foto, haha. Wat zitten ze keurig braaf :') :') :') :')

Volgens mij heb ik zo weer globaal geantwoord :D Sorry als ik je vergeten ben! Of als ik ergens over heen heb gelezen!

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 14:41

Zig haat alle honden die hij niet kent en aan de riem tegen komt, vooral staffies. AJ vindt iedereen LEUK, terwijl hij al meerdere keren is besnauwd door honden, een keer aangevallen is door een witte en een Mechelse herder en een berghond. He just shakes it off :').

Haha Kaus, gefeliciteerd!

En ook Zoë gefeliciteerd!

Ik vind canicross wel een beetje eng, omdat we nogal hard gaan en hij is behoorlijk sterk :'). Vooral de eerste keer dacht ik echt sjeezus wat gebeurt me :'). Maar zijn STOP is echt 100% en mocht ik vallen dan weet ik zeker dat hij ook stopt. Alleen als ik andere joggers of honden zie, roep ik hem even bij me := .

punjab

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 14:55

Kaus gefeliciteerd met Dexter. *\o/*

Zoe wat een leuke familie foto.

Datbeniknou wat een leuk stel heb je.

KimD lekker op vakantie aan de kust.

Deniese ben wel benieuwd naar je foto's en leuk dat ze gelukt zijn met veel energie. Maar vast de moeite waard.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 14:56

Wij hadden iemand die regelmatig canicross deed met 1 vd husky's toen ik daar nog tussen werkte. Hij ging echt snel. Echter 1x dacht hij de Tsjechische wolfhond te nemen ipv een husky haha. 2x ja want top snelheid van de tsjech was ruim 40 km p uur en de stopppppp beheerste hij absoluut niet zo goed als de GO haha en dan met zijn 50 kg rem je zo'n hond ook niet zomaar af.
De gemiddelde race husky zit amper rond de 20 kilo dat kun je wel af remmen. Hij had ook de malamute x akita geprobeerd maar ook dat beviel niet.
Voor de mountainbike of step waren die 2 juist fantastisch. Ze waren bloedsnel en oersterk. Links /rechts beheersing was top en verder was het gewoon gaannnnn in begin doodeng hoor maar inmiddels heerlijk gevoel. Nog steeds als ik train met mijn honden. Met 30 kilometer per uur op de step dwars door het bos is gewoon fantastisch

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 15:03

Gefeliciteerd Kaus!

Leuke foto Zoe!

Die middelste is qua kleur heel leuk! <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 16:41

Wij doen dagelijkse rek en strekoefeningen op het strand. {:}

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 16:43

Nou dat is toch aardig gelukt!! :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 16:47

Die zijn van vandaag, en ik heb de camera echt even helemaal gereset. Ik vraag me nog steeds af of hij langzaam begint te slijten, of dat er ergens toch instellingen 'verstopt verkeerd' stonden...

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 16:54

Gave foto’s Kim! Jaloers op je strand

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 17:20

Leuke strandfoto's :D

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 17:48

Uhm Kim.... Je schrijft WIJ.. Mis de foto's van baas zelf whahahaha

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 18:16

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 18:35

dierenfan schreef:

We moesten romantisch op de foto, tada! :+

Afbeelding

Afbeelding

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 19:19

KimD schreef:
dierenfan schreef:

We moesten romantisch op de foto, tada! :+

[ [url=m/L12rvH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/j50KnZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha goed gelukt!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 19:29

Haha leuke foto's kim, vooral de 1ste. Maar jullie hebben duidelijk lol op de foto's _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 19:32

Eigenlijk moest ik het alleen met mijn 'geheime' foto doen, die jullie morgen pas krijgen te zien. Maar deze foto heeft ze toch als cadeautje alvast gemaakt. <3 Dit smaakt toch naar meer...….

Afbeelding

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 19:35

Wat een lol KimD! Zo zou mijn vriend ook reageren :+

Gave foto Denies! En hoe krijg je t voor elkaar met die brokken _O-

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 19:37

Mooie foto denies.

Ga ook mijn reflex maar meenemen op vakantie denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 20:02

Hieperdepiep dexter!!

En kimd die zijn toch Hartstikke leuk die foto's met zn allen!

Och al die pupjes op een rijtje zoe wat een schatjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 20:02

xDenies schreef:
Eigenlijk moest ik het alleen met mijn 'geheime' foto doen, die jullie morgen pas krijgen te zien. Maar deze foto heeft ze toch als cadeautje alvast gemaakt. <3 Dit smaakt toch naar meer...….

[ [url=m/6mwcY5.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Oeh supermooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 20:04

Ylvi is moe van een dag mee naar mijn ouders. Ze moest een keer op de achterbank ivm huurauto uur heen en uur terug waar ze enkel naar buiren heedt zitten kijken en daar heerlijk gespeeld met het kooikerhondje van mn ouders. Nysse had een relaxdag thuis die doe ik geen plezier ermee daar.
Afbeelding

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 20:38

KimD de verwachting is dat ze allemaal gaan uitgroeien zoals papa. Voldoende hoogte en lengte in het lijf. Allemaal mooie hoekingen. En 3 van de 4 hebben vrij veel bone. Maar ze zijn niet extreem compact.

Denies. Beetje vals gespeeld hahaha. Foto genomen van de ouders en van pup per pup op dezelfde plek en die foto’s samengevoegd. Na 100 keer proberen bewoog er altijd wel 1 pup _O-

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 21:33

Zoë, ik had niet eens gezien dat ie gefotoshopt was totdat je het zei _O- _O-

KimD, wat een super leuke foto <3 Onze 'romantische' foto's bestaan ook grotendeels uit samen met de honden :')

Gave foto's Denies! Leuk ook om in deze fase van je pup mooie foto's te hebben :D

Wij hebben onze jaarlijkse foto weer herhaald. Van 8 weken naar 1 jaar naar 2 jaar <3 <3 Ons vloerkleed verandert ook elk jaar mee :')

Afbeelding

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 22:57

Hm dit topic was ineens weg uit mijn lijstje.. -O-

Heb dus heel wat gemist maar zie weer hele leuke foto's en pups voorbij komen.. <3

Elin kan trouwens echt glimlachen.. *D
Afbeelding