Ik heb vandaag nog geen poep gezien, ze maalt zoveel in haar hok dat ik niet kan zien wat oud of nieuw is

Ze is iig nog aardig levendig en eet nog wel dus idd in de gaten houden
thnx dat jullie zo meedenken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gigixponys schreef:Hier komen de lange manen altijd terug in de winter. Wel niet elk jaar even lang. Maar geen idee of het bij binnenkonijnen ook terug lang groeit.
Flou krijgt vooral extra haar aan haar wangetjes:
April:
[ [url=m/IV3FCf.jpg]Afbeelding[/url] ]
December:
[ [url=m/r6xJz3.jpg]Afbeelding[/url] ]
_KiMbErLeY_ schreef:Ymor, wat lees ik... zijn het verwaarloosde konijntjes? Merk je dat ook in gedrag? Wel mooi dat die herplaatst worden! Fijn datbze zich wat op hun gemak voelen! Nieuwe geluiden zijn toch altijd spannend voor ze!
Maartje_M schreef:Oh Brownie vergeten te vernoemen, hopelijk heeft ze alleen last van de baby’s. Was ze niet bijna uitgeteld of vergis ik me ernstig?
Mijn zoontje (7 jaar, groep 4) moet volgende week zijn spreekbeurt doen. Die gaat dus over konijnen. Heb me kapot gelachen, want hij zei net dat konijnen het aller aller liefste wortel eten. Alleen die van ons niet
jeetje wat erg zeg!

Hij is inderdaad wel heel trots op ze!
gekkies.
In de vorige nestjes ook steeds sommige baby's wel satijnvacht en sommigen niet.. dat zag je ook zo goed
), het heelal, sneeuw
de Elfstedentocht (mijn vader heeft de laatste gereden, dus had zelfs het kruisje bij me
) en een keer iets met zeehonden geloof ik, toen ik bij Pieterburen was geweest
Ohhh, was het nu nog maar zo... de onderwerpen van de 'spreekbeurten' van nu, kan 'k niet eens meer uitspreken 
Hoe kun je 't in godsnaam zó ver laten komen?!

Hopelijk wat mooie blauw rhön nijntjes straks

pootjes vast in de klitten, doe EVEN normaal!

vorig jaar had 1 van mijn coach kinderen een spreekbeurt over honkbal, had die moeder gevraagd of ik geen training wilde geven
ik zei al, als ik kan wil ik dat best doen, niks meer van gehoord haha

er ligt me toch een grote berg
ik hoop wel, dat als de babys er zijn, dat die boven op de offerplek in de berg moeten komen en er niet middenin