Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:Arme Jinn..
Wilde ik net lekker een stukje gaan fietsen. Dacht, ga ik es een ander rondje. Kom ik langs een huis, schiet er ineens een basset achter een hek vandaan en komt in volle vaart achter ons aan. Jinn schrok zich de pleuris. Echt heel erg. Hij ging helemaal met zn staart tussen de poten draven, kop helemaal laag, oren stijf in de nek en steeds omkijken. Superzielig. Ben afgestapt en direct naar huis gegaan. Merk er nu niks meer aan maar vond t superzielig
JesdaJinn schreef:Arme Jinn..
Wilde ik net lekker een stukje gaan fietsen. Dacht, ga ik es een ander rondje. Kom ik langs een huis, schiet er ineens een basset achter een hek vandaan en komt in volle vaart achter ons aan. Jinn schrok zich de pleuris. Echt heel erg. Hij ging helemaal met zn staart tussen de poten draven, kop helemaal laag, oren stijf in de nek en steeds omkijken. Superzielig. Ben afgestapt en direct naar huis gegaan. Merk er nu niks meer aan maar vond t superzielig
Sky schreef:JesdaJinn schreef:Arme Jinn..
Sneu is dat zeg, maar fijn dat je er niks meer van merkt.
En ik las iets over de ongelofelijk reis, die film vond ik altijd zo zielig!
kiwiwitje schreef:Sky schreef:
Sneu is dat zeg, maar fijn dat je er niks meer van merkt.
En ik las iets over de ongelofelijk reis, die film vond ik altijd zo zielig!
Ja maar zooo mooi en leuk die 2 delen
Skippy01 schreef:@nayomie owww, die films zijn inderdaad écht geweldig. De laatste heb ik in de bios gezien geloof ik. Of de tweede. Nou ja, heerlijke films. Wel echt tranentrekkers en iets minder bedoeld voor kinderen ook dan de ongelofelijke reis
Edit : a dog's journey heb ik in de bios gezien. a dog's way home moet ik nog zien
Skippy01 schreef:@nayomie jaaa, nog iets om te kijken indd!Heb m zelfs gelijk besteld (ik ben nog ouderwets van de dvd's haha), het is nu prima weer om s avonds met een grote mok chocolademelk naar dat soort films te kijken
RoosvanBlue schreef:Balen JesdaJinn, fijn dat de rust nu weer terug is.
Ik ben blij! Eindelijk goede tuigjes![]()
[ [url=m/qyoeGL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S74thf.jpg]Afbeelding[/url] ]