Ik ben er zojuist achter gekomen dat Mattie de puppy onderleggers eet... hij heeft onbeperkt hooi en hout en wilgen om op te knagen. Maar de puppy doekjes zijn blijkbaar lekkerder Nu heb ik gehoord dat dit gevaarlijk is ivm opzwellen in het maagje. Iemand tips? Op de onderlegger ligt zaagsel. Ik moet bijna nieuwe onderleggers kopen dus kan evt ook kiezen voor een andere bodembedekking mits dit niet duurder is
Ik had ook gelezen dat t gevaarlijk was dus denk probeer een keer kranten.. nou stonk veel meer en ze groeven de kranten uit en gingen die op zitten vreten dus maar weer puppymatjes er onder met extra dikke laag zaagsel.
Hmmm Ok, t niesen is wel veel minder dan op hennep. Wat een gedoe maar even kijken hoe en wat, bij de fokker zaten ze ook op zaagsel dus denk dat moet kunnen
Hier hebben ze ruzie om de venkel, gaat erin als warme koek. Neem het ook niet vaak voor ze mee dus is een echte traktatie. Sammie is mooi aangekomen weer, en eet als een bootwerker. Hou hem wel extra in de gaten met alles tis een oud mannetje natuurlijk.
Het is geen buiten weer voor de Teddy's dus ik heb maar wat lang gras gesneden uit de tuin. Die hoor ik voorlopig ook niet meer Ik zag bij 's Schaapje (de witte us-Teddy) een klein schilferig plekje op de rug. Dus meteen ingespoten en hopen dat het daar bij blijft.
Geen idee, Teddy's hebben vaak een droge huid, dus misschien is het gewoon een droog plekje. Als het zich niet uitbreidt zal ik haar eens insmeren met wat creme daar wordt de huid ook beter.
Wat voeren jullie voor brokken? Ik nu havens maar lees dat het niet goed zou zijn... Kasper ook al veel slechte verhalen over gehoord. Maar heb aardig wat caafjes, dus moet ook betaalbaar zijn...