Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
smurffie schreef:Als we overstappen gaan we naar Bodegraven. Maar voor nu wachten we even af wat er uit het overleg komt en wat ze zouden vragen voor een amputatie. Vooraf een vaste prijs afspreken had schijnbaar ook voor het eerste consult handig geweest
maar wel eem schatje
ik geloof dat wij de eerste week juni zijn begonnen.
Kiimm_ schreef:Smurfie, wat ontzettend naar. Amputatie klinkt naar mijn idee beter dan het breken en oprekken. Hopelijk kunnen je ouders een goed besluit nemen als de uitslag er is.
Kiwi leuk zeg, spannende tijd die er dus aan komt.
Wij gaan vrijdag voor een week naar Texel Had ik een kleine zak voer gehaald om mee te nemen voor Cody. Kom ik er achter dat de 150 gram op de maatbeker (puppy) in werkelijkheid 215 gram is. Nu weet ik niet wat ik moet aan houden.. Hoe meten jullie het voer af?
Wij wegen ook iedere maaltijd.
Nu is het niet zo erg, het is niet aan hem te zien en hij groeit volgens de richtlijnen, maar moet nu toch wel de juiste hoeveelheid gaan krijgen
Veel plezier op Texel trouwens!
Wordt wel druk dus we gaan vandaag de hondencursus doen en komende dagen tot zondag heel rustig aan doen. Misschien nog een stukje bos meepakken, maar meer ook niet.
kiwiwitje schreef:punjab schreef:Kom toch ook weer gezellig meekletsen. Mis het wel een beetje.
Gezellig![]()
Even jeugdsentiment spammen;
sinds vanochtend heb ik een disney+ account en dan zie je ''de ongelooflijke reis'' staan
Ooit komt er hier een teef die de naam Toulouse krijgt.
punjab schreef:Kom toch ook weer gezellig meekletsen. Mis het wel een beetje.
Toch wel weer prijzig zo, alles x2, maar ach we hebben er ook 2x zoveel plezier van haha.
Oeps!

toen die 2 katers hier nog geen jaar waren sloopten ze al 2 palen gewoon door er op te springen
wij hebben zo'n bakbeest van dierenvilla