Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb die als app en op mijn laptop maar duurt me eigenlijk te lang om er mee te klooien. Ik gooi ze vaak in instagram.
Die middelvingersmiley mis ik ook wel hahaha. Ik ga mijn best doen!

En nu ligt alles hier heerlijk te pitten. Man wat is dit weer even fijn.
Dan zal ik maar even wat leuke foto's spammen van onze individuele wandelingen. Vandaag ook nog even een trots momentje met Bodhi. In het andere huisje zitten zes witte herders, en op één of andere manier waren die bij de poort naar de gezamenlijke speeltuin gekomen. Overal zitten dubbele hekken dus ergens stond er iets open. En ondanks dat hij twee seconden neus aan neus stond met twee brullende herders kwam hij tóch naar me toe toen ik hem riep. Heel trots hier op! (witte herder is o.a een trigger ras voor Bo)
Mera pubert en heeft even geen behoefte aan zitten voor de camera. Bodhi is lekker snel afgeleid, 'Oh vlinder, doei'. En Lupa … die begint volgens mij te dementeren. Een lekker stel bij elkaar dus.

Misschien moet de volgende maar een witte worden
DemDeempel schreef:@xDenies leuke fotos zeg. Dat zal wel schrikken zijn met die witte herders, heeft Bodhi een slechte ervaring met witte herders gehad waardoor het voor hem een trigger ras is geworden?
Vraag me af waar in vredesnaam ze dat heeft opgepikt.
xDenies schreef:Ja. Hij liep als jonge hond(11mnd ongeveer) in een roedel met van alles en nog wat. Daar kwam ineens een boxer reu in gerend en die vloog Bodhi aan. De witte herder in 'zijn' roedel ging mee doen met de boxer. Sindsdien is dat een dingetje …
DemDeempel schreef:Oh jeetje, dan kan ik me voorstellen dat hij ze niet zo leuk vindt. Wat zonde dat de actie van 1 hond het voor het hele ras kan verpesten bij jouw hond he. En wat een werk je er mee hebt om het te proberen weer goed te maken
Ik kom vaker mensen tegen die dan zeggen 'o ja normaal heeft hij/zij het niet op (zwarte) herders' maar die dan met Arya wel goed gaan, ik denk omdat ze pup is)

Ik kan dat als werkende moeder met een paard en een hond echt niet bijhouden!!

Verder doet ze het supergoed, beste maatjes met ons zoontje, zo leuk om te zien! Af en toe loopt ze hem omver in haar enthousiasme, maar 90% van de tijd is ze super voorzichtig. Sam geeft haar graag haar brokjes aan, en die pakt ze dan heel voorzichtig terwijl ze ze van ons echt lomp aan kan pakken

Volgens Mila kan je als hond alleen met een halsband om gezien worden, een tuig is een no go voor haar en ook het dekje wat ik begin dit jaar voor haar gebruikte toen ze nog heel klein was en het heel koud en regenachtig was vond ze drie keer niks, dus tja ik vrees met grote vreze. Nuffige poedel

. Ik wist niet dat ik zó hard kon
. Gelukkig zitten zijn 'whoa = langzamer' en 'stop' er goed in en zijn links/rechts beginnen ook beter te worden
.
.