Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 10:23

pluche_pluus schreef:
Stinken? Welnee := gewoon kleine Kitty aroma.
Vooral bij stress en Giardia stinken ze ontzettend :))

Mm giardia hoop ik toch van garte dat t niet is! Hebben beide geen diarree en dit was de eerste keer!

Stress kan wellicht wel door of Dushi of al die knallen al buiten dat hij het onbewust toch eng vind. Want zo lijkt hij er niet op te reageren.

Yvankaxx

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 11:56

Sake stinkt ook verschrikkelijk, hoort erbij denk ik :')

Hij is inmiddels begonnen aan zijn 2e stokje, eerste was een kado en is volledig gesloopt. Dus maar even gevraagd waar hij weg kwam, want hij is er gek mee. Komt hem zelf brengen als ie ermee wil spelen :Y)
Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 15:27

Karel komt ook altijd z'n speeltjes brengen :j Hij is helemaal weg van een zilveren lintje waar eerst een kerstbal aan zat. Dat lintje heb ik aan een muisje vastgeknoopt en nu zeult ie dat muisje continu door huis aan het lintje, geen gezicht _O-

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 15:55

Hoe gaat het nu met Sake?
Geloof dat je toen castreren overwoog?

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:21

Vandaag hebben de mini's hun eerste enting gehad en de chip aaauuuwww ze hebben zich voorbeeldig gedragen alleen Olli schreeuwde het uit als een echte vent tijdens het plaatsen van de chip.
Ze zijn allemaal gezond verklaard en ze zagen er mooi en verzorgd uit volgens de DA ook zijn bij beide heren de ballen daar waar ze horen.
Hieronder een kleine foto impressie

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:38

Ohh arme poekies! Fijn dat ze gezond zijn :D
Prachtige katjes zijn het ook <3

Dushi mag vanaf nu al niet meer naar buiten. Zondag of zelfs maandag pas weer. Zijn al flink aant knallen en ze is er doodsbang voor :(

*mn arme konijntjes vinden t ook echt doodeng*

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:46

Dank je wel *\o/*
Ja die knallen zijn ellende hier ook al de hele flat staat te trillen pffff, mijn hondje is als de dood en heeft medicijnen ervoor om deze dagen door te komen.
Gelukkig hebben de poezen nergens geen last van alleen de oudste kruipt onder het bed als het losbarst na 12.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 17:49

Dushi trekt zich er zo (nog) niks van aan. Maar voor de zekerheid houd ik haar maar al binnen..

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:20

Hier ook van die apporteerkatten :) Nou ja, ze hebben het allemaal gedaan. Alleen mijn kitten Bailey heb ik het nog nooit zien doen. Gijs heeft nu af en toe zo'n bui als we weer eens een 'verloren' muisje tevoorschijn halen. Die van de IKEA zijn favoriet. Die met cat nip houden we bij Gijs weg, die worden helemaal gevild nadat ze eerst in de waterbak zijn verdronken... Niet zo gezond.

Het vuurwerk vinden mijn katten niet eng, alleen als het écht losbarst morgen dan wel even. Aya vond het zelfs altijd wel leuk om bij mijn vriend op de arm dan naar buiten te kijken.

Mijn hondje Toby is er echt heel bang voor, heel sneu. De konijnen trekken zich er weinig van aan eigenlijk. Dat scheelt.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:37

Karel geeft er inmiddels niet echt meer om, ik schrok me net een hoedje van een knal en hij sliep er gewoon doorheen :') Morgen zijn ze alleen thuis, dus dan maar gordijnen en ramen dicht en wat licht en de radio aan :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:42

Hier hebben ze vanmorgen alle 3 Beaphar No Stress gekregen.
Heb nu lekker lodderige zennnn katten die niet of nauwelijks opkijken van het geknal. :D
Ze zijn lekker dufjes zoals je ook wel ziet als ze catnip hebben, niet ik-ben-verdoofd-en-kan-bijna-niks-meer dufjes. :)
Wel heb ik de gordijnen allemaal potdicht gedaan en de tv aan in de woonkamer en zo gaat de radio aan in de slaapkamer zodat geluid van buitenaf een beetje gedempt wordt.
En dan maar hopen dat ze morgen ook vrij relaxed blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 18:49

Awwhh Gaby <3 , en Boris gilde het ook uit met chippen :j

Knalt hier al 2 weken , hoogtepunt is nu aangebroken . Katten steeds over de zeik , ik heb alles potdicht en tijdelijk de tv harder en mijn slaapkamer is open boven met de gordijnen dicht

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:20

Onze bangste kat geeft niks om vuurwerk :+ Verwacht bij Sake ook geen problemen, die is heerlijk makkelijk.

Hij is nog niet gecastreerd, moeders wil het nog niet. Wel is hij de laatste tijd wel een beetje rustig, en proberen we zoveel mogelijk met hem te spelen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:33

Gelukkig dat hij rustiger is.

Mimo is nu gecastreerd en gechipt. Ben toch wel blij dat hij nu een chip heeft, je weet nooit, kunnen altijd een keer ontsnappen. hij heeft een Belgische stamboom. Misschien dat chippen daar niet verplicht is.

Hij geeft vooralsnog niets om het vuurwerk. Denk dat ik de trapkast open zet. Daar wil hij altijd in Maar ik haal hem er altijd uit en doe die deur dicht. Denk dat hij m om 12 uur morgen mag onderzoeken. Verwacht er niet zoveel van eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 19:39

Afbeelding

Boris ligt op scherp :P

Trapkast / kelder openzetten is wel een slim idee :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-16 21:32

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:24

Hoe is het met alle patiënten????

Eindelijk is hier de huismuis gevangen _O-

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:43

:')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:54

Hihi lol.

Gisteren was Thor heel erg ziek. Hij had lichte koorts, sloom, sliep alleen maar en totaal geen eetlust.,,. Echt een hopeloos hoopje. Na overleg met de DA heeft hij een koortsremmer gekregen en heb hem bij Ginger gezet zodat ze hem zou wassen en ontlasting bleef stimuleren en dwangvoeren deed ik ook. Al snel knapte hij op gelukkig en nu is hij weer zichzelf. Het is een klein strijdertje!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 09:57

Wat een gedoe, maar fijn dat het weer wat beter gaat!

Mila keek gisteren peppa pig en het was heel gezellig :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:02

Gelukkig snel opgeknapt!

Had gisteren was op verwarming te drogen en Noa plofte er zo op. :))

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:25

Donnie trekt zich nog niks aan van het vuurwerk. Misschien dat ik hem vanmacht wel even in de garage laat, luikje dicht. Mocht er toch vuurwerk te dichtbij komen.. Donnie vangt iedere nacht een muis :D de teller staat op 5.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:38

Kyara zit in haar tunnel, dat is haar "veilige plek", Sake ligt lekker te slapen in de mand. Die zijn niet bang haha. Maar hier valt het ook nog wel mee met het geknal.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 14:39

Ik heb laatst een bellenblaas gekocht om met Mila te spelen en vandaag heeft ze ontdekt dat bellen niet eng zijn maar dat je er op moet jagen :') geweldig, de sprongen die ze maakt.

Hopelijk worden alle katten hier niet zo heel bang vanavond :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-16 14:41

Ik geloof dat ik er een grotere hekel aan heb dan de witjes. :') Kedi hoort toch niets en Neko is vrij chill.