verder niks aan te zien en nog net zo levendig. Heb ze op hemperade en vind het zelf iets ruiken maar weet niet of ze daar last van kunnen hebben? (Heel handig geen ervaring met cavia's) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verder niks aan te zien en nog net zo levendig. Heb ze op hemperade en vind het zelf iets ruiken maar weet niet of ze daar last van kunnen hebben? (Heel handig geen ervaring met cavia's)
. 
sterkte
.Gebruiker201 schreef:Veel sterkte Yenta, hopelijk heeft het caafje niet teveel pijn gehad.
Ik heb net Mattie even gewogen maar ben me rot geschrokken! Hij weegt 491 kg en wordt morgen 3 maanden oud als ik dat goed verstaan heb van degene van wie ik hem gekocht heb.... als ik internet moet geloven weegt een beertje van 3 maanden circa 800 kg....
Riverdale schreef:Gebruiker201 schreef:Veel sterkte Yenta, hopelijk heeft het caafje niet teveel pijn gehad.
Ik heb net Mattie even gewogen maar ben me rot geschrokken! Hij weegt 491 kg en wordt morgen 3 maanden oud als ik dat goed verstaan heb van degene van wie ik hem gekocht heb.... als ik internet moet geloven weegt een beertje van 3 maanden circa 800 kg....
800kg? Je bedoelt 800 gram hoop ik![]()
Okeee nee maar ff serieus. Voer je hem goed? Veel groenvoer, onbeperkt hooi etc? Eet hij goed, ziet ie dr gezond uit? Dan is het wss wel oke.
. Hij krijgt 25gr brokjes per dag (met vitamine C erin), onbeperkt hooi en 2 stuks groenten per dag (bijv een kwart wortel en 3 velletjes witlof). Brokjes zijn bijna altijd op de volgende dag. Groenten en bijv gras of wilgentakjes eet hij gretig. Hooi eet hij ook, maar niet dat mijn hooiballetje in 1 dag leeg is... ik voel wel goed zijn achterpoten als ik hem aai. Maar vind hem er niet dun uit zien.
gewoon jaarlijks dat ik dat even doe
Gebruiker201 schreef:Veel sterkte Yenta, hopelijk heeft het caafje niet teveel pijn gehad.

i am happy