Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gebruiker201 schreef:Veel sterkte Yenta, hopelijk heeft het caafje niet teveel pijn gehad.
Ik heb net Mattie even gewogen maar ben me rot geschrokken! Hij weegt 491 kg en wordt morgen 3 maanden oud als ik dat goed verstaan heb van degene van wie ik hem gekocht heb.... als ik internet moet geloven weegt een beertje van 3 maanden circa 800 kg....
Riverdale schreef:Gebruiker201 schreef:Veel sterkte Yenta, hopelijk heeft het caafje niet teveel pijn gehad.
Ik heb net Mattie even gewogen maar ben me rot geschrokken! Hij weegt 491 kg en wordt morgen 3 maanden oud als ik dat goed verstaan heb van degene van wie ik hem gekocht heb.... als ik internet moet geloven weegt een beertje van 3 maanden circa 800 kg....
800kg? Je bedoelt 800 gram hoop ik![]()
Okeee nee maar ff serieus. Voer je hem goed? Veel groenvoer, onbeperkt hooi etc? Eet hij goed, ziet ie dr gezond uit? Dan is het wss wel oke.
Gebruiker201 schreef:Veel sterkte Yenta, hopelijk heeft het caafje niet teveel pijn gehad.