Cupcakes, hopelijk zijn het mooie foto's geworden. Ik had het ook wel willen doen, maar zaterdag wedstrijd en zondag training en werken, dus nee dat zat er niet in. Ach misschien een andere keer.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Skippy01 schreef:@smurffie he bah wat een naar nieuws! dat tweede klinkt als langduriger lijden dan het eerste, maar ja, grote hond, bij amputatie zul je wel rekening moeten houden met artrose op latere leeftijd denk ik? Wat een onmogelijke beslissing zeg!
smurffie schreef:Wat gaat zo'n buik snel zeg! Ik kijk alvast uit naar de puppyspam!
Hier iets minder goed nieuws, of zeg maar beter poedersuiker.
Ziva (rottweiler van mijn ouders) haar "sleepbeentje" werd langzaam een hinkbeentje.
Vorige week bij de dierenarts op de foto geweest en ze blijkt in 1 achterpootje geen groeischijf te hebben.
Vandaag bij de orthopeed en die geven voor nu 2 opties: amputatie of breken en pinnen aan de buitenkant![]()
.
Dat tweede schijnt erg pijnlijk te zijn en geen succes gegarandeerd.
Ze is er nu om scans en foto's te maken, om 12h mogen mijn ouders haar weer ophalen.
Volgende week krijgen we daar dan de uitslag van.
smurffie schreef:Fokker gaan we nog informeren. Wilde eerst vandaag even afwachten.
Ze heeft een stamboom en onze trainer zei dat de kans best groot is dat hier dus een onderzoek in de lijn moet worden gestart.
Ik kan ook bar weinig vinden hier over. Dierenarts had het ook nog niet zo gezien.
KimD ik had van jou in een oud topic ervaring ermee gelezen ( met amputatie dan) die mij heel erg gerust stelde. Ik denk ook dat wij erg neigen naar een amputatie als de orthopeed dat goedkeurt.
Ik denk dat ze sneller aanpassen aan 3 poten dan langdurige pijn en mogelijk meerdere operaties.
Maar het blijft wel rot.
smurffie schreef:Fokker gaan we nog informeren. Wilde eerst vandaag even afwachten.
Ze heeft een stamboom en onze trainer zei dat de kans best groot is dat hier dus een onderzoek in de lijn moet worden gestart.
Ik kan ook bar weinig vinden hier over. Dierenarts had het ook nog niet zo gezien.
KimD ik had van jou in een oud topic ervaring ermee gelezen ( met amputatie dan) die mij heel erg gerust stelde. Ik denk ook dat wij erg neigen naar een amputatie als de orthopeed dat goedkeurt.
Ik denk dat ze sneller aanpassen aan 3 poten dan langdurige pijn en mogelijk meerdere operaties.
Maar het blijft wel rot.