. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 

zucht.
).

Hier is volgende week geen les en dan nog 2 voor de winterstop. 
Heerlijke fotos weer! Jouw telefoon staat denk ik helemaal vol met de hond, zoveel mooie plaatjes steeds
Tweede foto ook gaaf! waar is dat?

Soort pop up store met honden kerst spul?

Lupa denkt : het is omdat je het zo graag wil baas! Dan ga ik wel even naast t kleine monstertje liggen

net als dat mijn pony dacht niet te kunnen lopen met deken om. Veulen kon ook niet bewegen met halster om etc etc. Drama queens

opgeruimd en hond naar de woonkamer, was hij ook al vaker geweest zonder problemen. Weer alles eronder gepist. toen maar naar buiten gedaan en daar heeft ie 1,5 uur lang elk bosje gemarkeerd. Zo bijzonder dat dier.... Weet soms niet wat ik ermee aan moet
Zoveel mensen die dan roepen : Moet je zon band om doen dat die trilt als hij gaat markeren. Maar daar houd ik zelf helemaaaaaaal niet van.
Buiten los magtie inderdaad zelf weten.
soms wens ik daar ook naar, Skye ligt standaard te rollen als het veld nat is
wel fijn dat je dan met een kleedje mag doen haha.
hier weinig ervaring mee mijn vorige reu was helemaal niet van het markeren(behalve als hij mannen ontmoette die ik wilde daten
als ze daarna terugkwamen vond ik ze geslaagd haha. 

We doen allemaal wel eens iets waarvan we daarna denken; oh dat was niet zo handig. Daar gaan ze ook niet direct dood van en hebben ook echt niet gelijk een trauma 

Was daar zo verbaasd van dat ie t nooit meer gedaan heeft.En die man in de winkel zei; dat doen ze hier nu eigenlijk allemaal.
Heb een heel leuk foto idee dus ben benieuwd of het ook zo tot uiting gaat komen haha.

En het kan best dat als je iets wilt ondernemen, het achteraf dan toch niet zo’n succes blijkt te zijn om wat voor reden dan ook. Niemand kan alles constant perfect doen en dit soort momenten leer je uiteindelijk ook weer van, dus is het goed toch dat je het hebt geprobeerd, ook al bleek dan dat je het achteraf waarschijnlijk niet zou hebben gedaan.

Welke gsm heb jij?