Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja22 schreef:Ziet er goed uit JJ. Hoe doe jij dat met commando’s geven, bouw jij dat af als hij het snapt met grotendeels lichaamstaal/ houding?
Shaya fijn dat er mooie stukken tussen zaten! Bij mij zet ze van spanning ook de turbo aan dat herken ik helemaal.
fannetje schreef:JJ, ziet er goed uit. De out gaat echt een stuk vloeiender al.
Shaya, fijn dat er mooie stukken tussen zaten. En zo'n eerste keer is natuurlijk heel spannend. De een gaat harder en de ander komt terug in tempo. Gewoon lekker gaan, want vanzelf.
KimD, kan me voorstellen dat dat gaaf was. En voor jullie aardig dichtbij.
Mandje, fijn dat die laatste zg binnen is, ga je direct over of loop je hem helemaal vol?
mandje schreef:fannetje schreef:JJ, ziet er goed uit. De out gaat echt een stuk vloeiender al.
Shaya, fijn dat er mooie stukken tussen zaten. En zo'n eerste keer is natuurlijk heel spannend. De een gaat harder en de ander komt terug in tempo. Gewoon lekker gaan, want vanzelf.
KimD, kan me voorstellen dat dat gaaf was. En voor jullie aardig dichtbij.
Mandje, fijn dat die laatste zg binnen is, ga je direct over of loop je hem helemaal vol?
Ik ga nog even de wedstrijden bekijken kwa 2de graad maar het idee is wel om gelijk over te gaan.
Die 1e graad hebben we wel gezien kwa lange lijnen. De toestellen zitten er verder goed in. Nu even de schutting dan en kwa techniek hebben we misschien nog wat te sleutelen maar dat gaan we dan oefenen terwijl we de 2e graad starten. Hij mag dan ook gewoon lekker fouten maken op de wedstrijden.
Shaya_ schreef:Train enkel buiten. Binnen kom je nergens tussen helaas. En veld is te nat door de regen.
KimD schreef:Shaya_ schreef:Train enkel buiten. Binnen kom je nergens tussen helaas. En veld is te nat door de regen.
Er zijn wel best wat wilde trainingen die je kunt overnemen binnen. Bij Hard Work Pays Off, High-five, bij Wild-side, in Hückelhoven wordt vrijwel dagelijks overdag & in de avond les gegeven.
Of een seminar zoals dat van Nathalie 26/27 oktober.
Wij hebben in het zuiden momenteel last van 'de orkaanregen'.
Machie schreef:Pierre is fantastisch met honden. Ik vind hem echt heel fijn in hoe hij z’n honden traint en op 1 zet. Zo sneu dat hij het WK moest missen. Trouwens, een zusje van mijn Lumoz woont bij Pierre
Machie schreef:Ja, Jade is het zusje van Lumoz
KimD schreef:Laten we het er maar op houden dat de meningen daar sterk over verdeeld zijn.
Als in?
KimD schreef:Machie schreef:
Als in?
Dat is niet iets om op internet te bespreken, dat vind ik niet eerlijk. Maar zeker niet iedereen deelt die mening. Het was wel sportief van hem om op het WK te verschijnen en oprecht blij te zijn voor 'zijn' team, maar dat vond ik van Susan ook.