Ondanks de ellende moet ik toch altijd wel een beetje lachen om Magic die met alle geweld z’n jongste koters terug probeert te duwen in het nestblok...
Geluid opnemen is inderdaad ook nog een idee. Zit er ergens in de buurt niet nog iemand met een volière? Misschien is ze daarheen gegaan?
Niet te streng zijn voor jezelf Cayenne. Je zorgt zo goed voor je dieren.
Ik hoop dat ze snel ergens wordt gespot en dat je haar terugkrijgt.
Hangt ze niet ergens in/ aan de andere voliere?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-21 12:28
We zijn druk aan het flyeren en manlief is een lamineer apparaat aan het halen en nieuwe cartridge voor de printer, want die is inmiddels op. Nee, over straat zal niet gaan met de kleintjes. We spelen idd het geluid van mijn vogels af, maar ze was echt direct uit zicht en we horen en zien haar ook nergens. Het is echt alsof ze in rook is opgegaan..
Ik kan mezelf echt wel voor m'n hoofd slaan dat ik zo stom ben geweest. Normaal ben ik echt tot op het obsessieve af qua veiligheid en opletten. En dan gebeurt het alsnog..
We zijn al meerdere keren de buurt af gegaan. Helaas kan ze heel goed vliegen en dus best kilometers maken. Ik hoop dat ze toch in de buurt is
Ik wil je vooral sterkte wensen! Helaas is het menselijk om soms een fout te maken, weet alsjeblieft dat er niemand aan je twijfelt over hoe goed jij voor je beestjes bent! Ben gewoon plaatsvervangend verdrietig hier voor jou, wat een vreselijke situatie.
Het weer werkt ook niet mee hè. Veel minder mensen buiten vermoedelijk, en Dainty kan wel letterlijk een heel eind weggewaaid zijn. Zó poedersuiker voor je...
Dido2316
Geplaatst: 29-04-21 16:45
Ik krijg het niet uit m’n hoofd, ik voel je verdriet en schuldgevoel hier gewoon... We leven met jullie mee
Ze is ook niet echt tam hè? Dat helpt niet, het weer helpt niet... wat een ellende...
Het kaarsje voor Dainty brandt hier al heel de dag, we hopen zo dat ze terug komt!
In de tussentijd... wees lief voor jezelf en voor elkaar, juist nu is dat heel belangrijk
Laatst bijgewerkt door Dido2316 op 29-04-21 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een ellende Cayenne... Niet te streng voor jezelf hoor, dit is gewoon vette pech! Ik woon redelijk bij je in de buurt, ik zal straks een rondje wandelen en mijn ogen open houden. Hebben jullie enig idee welke kant ze op gegaan is?
Bnet: Superlief dat je wilt rondkijken! Ze kan eigenlijk alle kanten op zijn gegaan! Mijn gevoel zegt dat ze nog in Haaren is, maar ze kan best kilometers afleggen.
chanicha
Geplaatst: 29-04-21 17:00
Ach wat fijn dat Omroep Brabant een oproep doet! Hoop zo dat ze de weg naar huis vindt
Dido2316
Geplaatst: 29-04-21 17:01
Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft, dat zou wel het makkelijkste zijn.
Maar wat kunnen ze zich dan goed verstoppen hè? Hier stikt het van de halsbandparkieten en die zie je ook amper zitten. Hopelijk hoort of ziet iemand haar snel.
En een mooi artikeltje van omroep Brabant! Hopelijk helpt het!