CupCakes_ schreef:Sorry even een klaagpost van mijn kant.
Ik word soms zo moe van mijn familie hier. Vergeten totaal dat Jip als de dood voor vuurwerk en harde knallen is. Gaan ze doodleuk vuurwerk afsteken waardoor hij de halve avond van slag is. Vervolgens gaat m'n broertje binnen met een gas aansteker spelen, Jip weer van slag.
Soms dan zou ik willen dat ik ergens een pot met geld vandaan kon toveren zodat ik nu al op mezelf zou kunnen gaan wonen.
Toevallig iemand een goed artikel die ik ze onder hun neus kan duwen?
Je hebt helaas hondenmensen en mensen met honden...
Knuffel voor Jip! Hier was gelukkig helemaal niks maar dat had ik ook niet verwacht in ons burgerlijk dorp.

) ach en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik verbaas me altijd over het egoïsme van mensen of eerlijk gezegd inmiddels al bijna niet meer.

En heel blij idd met het resultaat van de foto’s. We verwachtten ook niet dat er iets was, maar je weet het nooit en zeker met zo’n HD/ED gevoelig ‘ras’ is het toch fijn om te weten dat ze goed in elkaar steekt so far haha.
Leuke foto van je pretletter op de rug haha!
Wij hadden helaas toch minder geluk. Hier hebben ze gisteravond dus wel flink meegedaan met het ‘protest’ tegen de afschaffing van het vuurwerk oudejaarsavond. Arya was he-le-maal over de zeik en dat kon ze niet echt gebruiken zo 1 dag na de operatie pff. Ze was echt doodsbang en heeft een uur lang keihard zitten hijgen en heel heftig zitten trillen. Uiteindelijk hebben we d’r kunnen afleiden met wat slagroom. Maar het wandelen erna was dus ook niet top en wilde ze de hele tijd terug. Zodra ze klaar is met de medicatie, gaan we starten met de PUUR supplementen en ik hoop dat dat de scherpe randjes tzt wat eraf haalt en dat ze hopelijk nu alleen zo heftig reageerde omdat ze ook gewoon nog niet in orde was/is, want dit was de eerste keer dat ze binnen zo heftig reageerde. Dit mag echt niet de nieuwe normaal worden als er vuurwerk afgestoken gaat worden want dan hebben we een groot probleem oudjaars avond met hoe ze hier tekeer gaan altijd. Zo poedersuiker. 

zo schattig tussen de knuffels!

heb hem goed uitgelegd waarom Jinn dat deed en hij stelde ook heel veel vragen en zei toen sorry. Dat vond ik lief.