Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:@Diandra.
Jij liep ook in Hellendoorn bij de fhn in de C klasse toch.
Ik was zat daar aan de schrijverstafel. Of heb ik het totaal mis xD
Ziet er goed uit, de filmpjes.
Ben blij dat ik Jinn terug getrokken heb. Echt zo glad
EmptyWords schreef:Ik heb een vraagje.
Volgend jaar organiseert onze vereniging een dogsurvival. Wat voor kraampjes zouden jullie dan willen zien?
Sowieso iets met tuigen en heupgordel, maar wat nog meer?
Volgend jaar organiseert onze vereniging een dogsurvival. Wat voor kraampjes zouden jullie dan willen zien?
KimD schreef:EmptyWords schreef:Ik heb een vraagje.
Aangezien het een dogsurvival is zou ik een mobiele trimsalon kunnen waarderen maar ook een info-stand met het belang van Fysio & Chiro bij de hond, liefst icm BOT of ONO.
Een kraam met (goede, gezonde & gevarieerde) snacks en inderdaad een kraam met verschillende gear, wel gericht op de sporthond. Denk aan Rugdog of Run with pride, mensen die weten waar ze over praten.
Bij zo'n doelgroep vind ik de kwaliteit altijd beter dan de kwantiteit.
fannetje schreef:Ook hier gefeliciteerd!
Ik was er ook, we hadden bijna een u-tje. Helaas een flyer op de wip ( zoals velen met ons, was voor voor het eerst). En ze bleef even op de A staan. Maar verder heel tevreden. Bij de JP daarvoor was ze nogal de pretletter aan het uithangen
De dav ervoor op BrabantsBont gelopen, met speel, zodat ze aandacht voor me had.