Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lori schreef:Lang geleden, sorry!
@Moppiefilou, ik zie dat je er nu hebt samen zitten? Super leuk!
@Tarzan, weet niet wat ik moet zeggen. Weet wat je doormaakt lieve schat. Hier eind mei dan die 2 verloren + 7 kleintjes aan RDH2. Ging er emotioneel echt onderdoor, de 4de of 5de kreeg ik een herinnering op FB.. de dag dat we ze waren gaan halen die 2 zussen die ik ben kwijtgeraakt. Zo pijnlijk![]()
Milka zag er toen zo fit uit ook die zelfde avond nog, in de nacht nog toen ik even naar het toilet moest en alsnog een kleine 4u later vond ik ze samen met een kleintje dood. Der laatste kleintje tot 15min voor z'n dood was er niks aan de hand.
Heeft inderdaad amper nog zin te enten als ze met elkaar in contact zijn geweest. Duurt 7 a 10dagen voor de enting begint te werken. Hier toen enkel het geluk gehad omdat ik de konijnen niet aanraakte van de verschillende hokken in die periode vermoed ik. Was gewoon schuifje open, eten geven, schuifje toe.
------------
Even daarbuiten hier gaat alles goed, heb een nest die vanaf de 20ste helaas al gaat verhuizen. Ze op 5 weken laten enten al voor het zekerste, moet dan wel tegen hun 11weken nog eens maar beter wat hogere kosten dan ze verliezen. Ze zijn maar tot 4 weken beschermd via de moedermelk.
Voor allemaal met die hitte ice pods gekocht, altijd grappig om ze er dan plat op te zien liggen. Had ik veel eerder moeten kopen die dingen.