Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vanochtend voelden ze zich allebei duidelijk niet zo lekker, dus ik heb ze maar wat extra bijgevoerd. Nibbit keek 's middags al wat beter uit haar ogen, Effie begin van de avond ook! De keutels zijn ook heel wisselend, de ene keer zijn ze bijna normaal en een uurtje later kan er weer hartstikke dun spul uitkomen. Het is wat.. Ik heb vanmiddag nieuwe probiotica besteld, misschien wil het daarmee wel doorzetten. We hadden nog wat liggen wat we nu aan Effie geven, die lijkt er goed op te reageren. 
. Ik moet nog even uitvinden of het werkt zo. En nieuwe huisjes en wilgenbruggen bestellen. Ze hebben ook nog een binnengedeelte, maar dat zie je hier niet. 

Er zit Protexin in. Ik heb expres wat meer betaald voor pakketpost omdat op hun site staat dat pakketjes die voor 20:00 besteld zijn dezelfde dag nog verzonden worden, maar ik zie nog niets staan bij mijn Postnl. Hopelijk is het wel onderweg..
Wordt het niet snel vies zo zonder bodembedekking?
Maar ik ken die ballenbakjes toevallig wel! Die lijken mij heel geschikt voor cavia's. Scheelt ook gezeul met een ren met allemaal losse panelen
MarjanB schreef:Sterkte DD!
Melody, zonder de ballen he
.
Veel sterkte!

Ik vind het zo goed om te zien dat ook dierenwinkels steeds meer verantwoord 'snoep' hebben. Al die rotzooi met kleurstoffen is helemaal niet nodig, er staat genoeg in de natuur wat ze hartstikke lekker vinden.
heb het hier nog niet gezien in de dierenwinkels. Had nu kruidenmix en maisblad meegenomen en een hooirol. Was 23 euro kwijt in totaal, dus t is er ook niet mega duur
hopelijk ging het allemaal heel snel en heeft ze weinig pijn gehad.