ik ben heel benieuwd waar dit toe gaat leiden, mijn 2 beste vrienden staan ook op de lijst.
beide echt super vriendelijk,zowel naar mensen als naar andere honden, de linkse moet je juist tegen zich zelf beschermen, dat is een goedzak eerste klas, de jongste (de rechtste) is misschien wel iets dominanter, maar dat is dan ook meer naar dominante irritante kleine hondjes. hij is zelf namelijk 3 x flink gepakt door onze kruising, maar ook hem vertrouw ik, want als hij met zijn gewicht en kracht had gewild, had hij na de eerste keer het gevecht al afgemaakt.

teefje, jack russel x amerikaanse bulldog (ja idd wie verzint het) en zij wachtte dus niks af, die klapte er meteen op en ook goed, ook al was ze klein, als zij vast had, sloegen haar kaken op slot en had je gelijk veel meer schade. (ze is helaas 3 maanden geleden overleden) dit was een wereldhond, maar niet met andere honden, dat wisten we, dus dan houd je daar rekening mee.
Ik laat mijn honden eigenlijk nooit los, puur voor het feit dat ik toch bang ben dat er iets mis gaat. de van mij zijn al zovaak zo geniepig in hun neus gebeten door kleine hondjes. ze moeten het toch maar een keer beu zijn en dan wijzen alle vingers naar hun.