Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
die er alles voor over heeft en weet wat er fout kan gaan en niet zeggen "we gaan er van uit dat ze gezond blijven" want dat is helaas zeldzaam. (Dit zei dr partner van de "vriendin") Ik heb met al mijn katten wel iets gehad en dat kost gewoon geld. Mijn oude katten die bij mijn ouders zijn, de kater heeft 1 gescheurde kruisband en een hoornvlies beschadiging en een vetbult. De poes heeft 3 gescheurde kruisbanden en jaren last van allergie gehad dat zich uite in zweren op de lippen, zichzelf kaal en open likken. Dat allemaal heeft ook een hoop kosten meegebracht
tonic heeft blaasgruis gekregen na blaasontsteking en Ginger heeft als kitten giardia gehad wat ook echt een drama was en de kosten opdreef. Tjah, het kan een heel duur grapje worden, katten. Maar ik houd van ze en dan heb je ook alles er voor over
ze eten trouwens 800 gram carny op per dag en dan nog een stuk of 3 kleine blikjes mouse, Pathé of vlees ... heb maar een hele lading besteld 

ze worden volgende week maandag geënt.... zo spannend
mochten mijn ouders toch helaas maar voor 1 kitten gaan dan houd ik Thor en dan heb ik evt wel iemand die ik blij kan maken net Freya, maar hoop dat mijn ouders gewoon die 2 nemen 
heb je een mooi spaarpotje voor als het eens nodig is en je dier heeft het nodig.
denk ook echt dat je anders spijt gekregen had.
ik red het tot nu toe zonder hulp op 1 inkomen en daar ben ik blij mee. Wel is die aanbetaling een steuntje in de rug van de kittens zodat het niet een inbreuk op mijn inkomen maar die hoge kosten in 1 x. 5 kittens enten is nou eenmaal niet gratis xD maar het komt goed. Potje heb ik gelukkig altijd gehad, heb zelfs na de aanschaf van een auto (waarvan ik 3500 betaalde van mijn spaargeld en 3500 van mijn ouders leen en maandelijks afbetaal) de kosten van Tonic zijn blaasgruis en ontsteking en speciaal voer kunnen dragen (was toch wel 400 euro in 1,5 maand) was een dure periode
maar ik weet gelukkig hoe ik met geld kan omgaan. 

het is pluizig en leuk 
lifaya schreef:Ik kom ook uit een financieel stabiele situatie wat misschien ook wel zorgt dat je weet hoe je er mee moet omgaan :J
Ik moet even haasten, dagje sauna, maar kan jullie deze groepsfoto niet onthouden xD
[ [url=m/v8jgmM.jpg]Afbeelding[/url] ]
lifaya schreef:Je kan het idd vergelijken met een koortslip. Dat je er geen last van hebt maar dat het wel weer terug kan komen. Tonic vreet nu al het voer wat hier staat en het gaat goed maar als ik hem meeneem naar mijn ouders en het is te druk dan raakt die wat gestresst en speelt het weer op.
Ja het zijn idd wel slopers
is gewoon compleetvoer, niet schadelijk. Ginger mag het eten. 

Van die achterstand zie je ook niks meer!