Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
 .                                                          

Igor en Frankie liggen ook sinds een klein weekje samen op de bank!
 Igor en Frankie liggen ook sinds een klein weekje samen op de bank!                                                         

Kan dus beginnen met mijn huisje voor ze in te richten
  Kan dus beginnen met mijn huisje voor ze in te richten  

. Die waren niet blij. Ze spraken die andere mensen niet aan (volgens mij), maar er werd druk gebeld. Dus voorlopig niet meer naar dat bos. Er zal wel meer controle komen de komende tijd.
 . Die waren niet blij. Ze spraken die andere mensen niet aan (volgens mij), maar er werd druk gebeld. Dus voorlopig niet meer naar dat bos. Er zal wel meer controle komen de komende tijd.   . We kwamen daarna ook nog allemaal mensen tegen met de honden los en paarden die niet op het ruiterpad liepen (die zijn daar vreselijk slecht). Dus volgende x maar een ander bos. Ga de boetes ook niet opzoeken
 . We kwamen daarna ook nog allemaal mensen tegen met de honden los en paarden die niet op het ruiterpad liepen (die zijn daar vreselijk slecht). Dus volgende x maar een ander bos. Ga de boetes ook niet opzoeken  

Fabster schreef:Marinke, je hebt toch ook een zwerver? Dan moet je met eten toch iets kunnen?
Ik verpest alle spelletjes met ZhuZhu. Ze vindt t leuk om ergens in te hangen: touwtjes, handdoeken. Trekspelletjes en dingen dood schudden. Maar ze wordt te danatiek en dan hangt ze in mij. Dus dan word ik boos en zeg dat dat niet mag. Daar is ze erg van onder de indruk en dan is het spel afgelopen. Ben nog niet uit hoe ik dat ga bijsturen.

Die vindt het leuk om joggers en fietsers net iets harder te laten lopen/fietsen.
 Die vindt het leuk om joggers en fietsers net iets harder te laten lopen/fietsen.                                                         

Veel plezier en geluk met haar
 Veel plezier en geluk met haar