Nee klopt verwende nesten haha, maar ze zijn zeker lief en soms gemeen tegen elkaar :p
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-14 14:08
@Miracle_ : je hebt daar een leuk stukje voor een ren, maar als het gras op is zal er niet snel meer iets bijgroeien, want daar is het toch te klein voor. Misschien kun je net zoiets maken als ik heb; een vast ren met scharnierende dakdelen en een losse verplaatsbare ren die 'meeverhuist' met waar er gras staat.
Vandaag tijdens het paardrijden gaan zandhappen, erg leuk Nadeel: overal spierpijn. Zal die kooi van de caafjes nog even moeten wachten om proper gemaakt te worden! Ze staan nu nog gezellig buiten, wat een mooi weer vandaag voor hun!
Hier komt er waarschijnlijk een vaste ren volgend jaar zomer aan mijn hok. Maar dan wel met tegels. Als ik hier een vaste ren op het gras ga zetten heb ik na een week geen gras meer. En daar zijn mijn ouders niet blij mee en hebben we gewoon niet genoeg gras voor. Ik wil dan iets maken dat ik de ren naar het gras wel open kan zetten met mooi weer en schoonmaken.
Hier net het spul binnen gehaald en de rest opgesloten.
Stefaaah
Geplaatst: 18-10-14 19:11
Om een lang verhaal kort te maken, ik rij op een vrij jong paard dat nog niet helemaal gebalanceerd loopt. Bij een volte op de linkerhand, wou hij steeds "uitbreken" naar rechts. Toen hij dit nog eens probeerde stond mijn lesgeefster daar, dus ging hij toch de andere kant op, waardoor ik mijn evenwicht verloor... Het is een jaar geleden dat ik nog ben gevallen, ik heb het nog lang kunnen volhouden
mijn cavia maakt echt een heel raar geluid, en ze is ook vrij slapjes het lijkt een soort verslik/hoest en ze heeft het nu 3/4x laten horen heb haar nu op schoot ze lijkt geen last van buik oid te hebben. ze likt me ook gewoon
hm houd het maar in de gaten.. ik kan geen betere plek voor het hok maken dan waar ze nu staan. Toch maar weer fleedekens tegen het gaas hangen voor de tocht
Stefaaah
Geplaatst: 18-10-14 19:41
Jup, zo'n gevalletje DD Onlangs ging hij in galop recht op de bakrand af. Hij vergat even een bocht te nemen dus moest hij een noodstop doen. Toen wel kunnen blijven zitten
Ik heb maar weer een buitenhok ergens neer gezet. Paultje had helemaal geen gras meer en de andere 2 mannen komen zelden helemaal achter in. Dus hok naar achteren, schotje er tussen en iedereen weer blij
Heb haar niet meer horen kuchen/blaffen doet me echt aan een soort woef/blaf dneken het geluid dat ze maakte. Heb fleecedekens rondom het hok gehangen tegen evt tocht
Ik vind dat kuchen/blaffen toch nooit zo'n goed teken. Als bel ik makkelijk naar de dierenarts om te overleggen of om iets op te halen. Goed in de gaten houden zou ik zeggen.
Hier nog lekker met zijn alleen in de tuin nog ff genieten als ik het weer moet geloven dan doe ik ze hier denk ik lekker binnen volgende week! (Moet wel mijn flat af zijn).
Hier hebben ze tussen de buien door nog wel buiten gezeten. De mannen hebben ontdekt hoe ze Paultje gedag kunnen zeggen en de dames hebben de lengte van de overdekte ren ontdekt
Stefaaah
Geplaatst: 21-10-14 22:02
Amai, hier zouden ze zijn gaan vliegen vandaag Gelukkig maar binnengehouden, of ik had geen caafjes maar...
Vraagje, hebben jullie je cavia's buiten in de winter? Ik heb ze inmiddels wel uit de ren nu, maar hun hokken staan wel buiten. Heb ze vorig jaar binnen gehad, maar dat gaat nu niet meer.. Kan ik ze gewoon buiten laten? Of beter in de schuur?