Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maargoed, we hebben waar we voor kwamen hoor, en mooie rapportjes

Dus eindelijk gerechtigheid haha. We hadden een ZG omdat Lois 'Spreidvoeten' had, kreeg ik als uitleg
Achteraf even gevraagd wat hij hier nou mee bedoelde. Tijdens het lopen spreed ze haar tenen erg ver uit elkaar en dat vond hij blijkbaar een ZG waardig, want dat was echt het enige negatieve xD toen zei ik: maar dat komt omdat de honden uitglijden, zo heeft ze meer grip. Nou, dat was misschien ook wel zo inderdaad zei die. Maarja, toen had ie de ZG al genoteerd xD In de toekomst zou ik geen problemen hebben met het halen van Uitmuntend, voegde hij er nog aan toe. Pffff had ik liever meteen gehad xD

Wie was je KM vandaag? Raar verhaal ook, van die spreidvoeten
echt. 50 shows en dát had ik echt nog nooit gehoord
vond het wel grappig

Maar mooie rapporten gehad hoor, ze vielen allebei een beetje over Oll zn schouderligging.. Is een kwestie van smaak, sommige keurmeesters vinden 'm prima en anderen zagen 'm liever wat schuiner... En hij was schijtvervelend in de ring, niet willen stacken, poedersuiker met lopen.. Echt heel irritant! De groep is bizar genoeg wel beide dagen gewonnen door de Welsh.. Da's wel bijzonder, zeg maar
gebeurt niet vaak. Twee verschillende ook nog!
Dus was ik voor sjaak op chique. Zondag gewoon in spijkerbroek, krijg ik ineens een papillon in m'n handen gedouwd "jij helpt Carine zo voor beste reu okee?!" en toen stond ik dus ineens wél in de ring, in m'n spijkerbroek
En nóg flauwer, ben ik óók nog gespot door Ron, maar met een papi ipv leuk met m'n eigen ras 

alleen toen met ZG...
Nouja, en dat een hinkende hond CAC krijgt, sja...
Wordt een beetje eentonig zo... Ik noem verder geen namen 

Hoe denken jullie hierover? Die X benen worden uiteraard zo veel mogelijk verdoezeld en goed gezet, maar er waren genoeg momenten waar het gewoon goed te zien was.

). Als er nu meerdere mensen bij mij in het ras zaten, of hij liep ergens tussenin, ok, maar nu... En volgens de ringmedewerkster was dat het risico van meerdere honden inschrijven (volgens mij bestaat een show bij de gratie van de deelnemers... of ben ik gek). Maar na wat aandringen zou ze, als de keurmeester kwam, het nog wel even overleggen..
Maar betwijfel of ik volgend jaar weer zou gaan, ivm parkeren, kleine ringen en vooral de achterste hal was heel krap.
Niks toch, deze KM vond die xbenen blijkbaar niet een zeer storende factor bij deze teef omdat ze misschien voor de rest echt heel goed in elkaar stak, volgens hem? 

Helpt ook niet mee voor het totaal plaatje.
en lekker stukje lopen in het prachtige weer.
Ik zeur niet meer, Oll is kampioen geworden (en hoe, met 3 groepsplaatsingen!!) en dat vond ik het belangrijkst
Ik heb zo vaak gezeik over die hond gehad van mensen, "het is wel een uitmuntende hond, maar geen kampioenswaardige hond", "je bent toch ondertussen wel eens klaargeshowd met 'm he, dat wordt toch nooit meer wat..", "tja die reu, dat is niet zo heel veel he" dus dit was de grote middelvinger naar die mensen

kohtje schreef:Ik heb Gizmo gezien en was erg onder de indruk. Lijkt mij een hele fijne hond die bovendien erg mooi in elkaar zit.
wellicht kan ik hem ook eens in het echt zien op een toekomstige show. Ben wel benieuwd. Hou sowieso wel van dat type hond 
en dan als het kan woonachtig ergens redelijk dicht bij Zwolle, zodat er een x geoefend kan worden op ring training. Dat laatste is geen must op zich.
Ik wil liever niet zelf showen @ de winner omdat er gewoon te veel druk is dan whaha, dan wordt ik echt te zenuwachtig. En sowieso wil ik ze eens met iemand anders zien lopen. Maar, omdat het wel de Winner is willen we de lat hoog leggen